Home

Friday, February 10, 2012

Berundur?

Sebenarnya terlalu banyak cherita yang mahu di kongsi. Namun masa dan ruang yang ada sangat terbatas untuk aku meng-update setiap masa. Pelik bukan? Aku rasa semasa di alam persekolahan , hati kemain terkinja-kinja untuk meng-update belog setiap masa. Namun bila bila masa dan ruang serta peluang yang banyak ada di depan mata , aku lebih rela membuat perkara lain. Heh , adakah ini bermakna tahap blogging aku semakin pudar dan kelam? Eh?! 

Sebelum ini aku pernah juga update tentang mahu update macam-macam. Iye , memang banyak betul koleksi gambar yang aku nak berkongsi untuk tatapan korang. Tetapi masa yang aku ada sekarang terasa seolah-olah sangat terbatas. Mungkin juga aku yang sedang di landa kemalasan secara tiba-tiba. Haish , entah macam mana nak naik kan balik semangat yang pudar ini kan? Mungkin juga aku sekarang lebih selesa membaca dan mengomen belog orang lain. Pelik jugak kan tiba-tiba di landa perasaan macam ini kan?

Erhehehe , macam biasa suka buat mukadimah panjang berjela kan? Ehem , aku akan cuba sedaya upaya untuk meng-update banyak perkara yang aku pernah janjikan sebelum ini dalam masa terdekat. Lagipun sayang kalau ada gambar-gambar menarik tetapi tak di kongsi dalam belog kan? Lagipun sharing is caring kan uolsz? Hahahah gediks sangat! 


semasa di Party Budiey. 
iye saya tahu saya makin tembam , tak perlu tegur tentang ketembaman pipi ku itu -.-

Erhiks , sedih betul tengok pipi yang makin lama makin tembam. Pau punya tembam pun tak macam gitu tau? Eh! Biasalah , duduk bersenggang dan berlenggang dekat rumah apa lagi kerja yang aku buat kan selain daripada makan dan tidur kan? Mahu nya pipi tak tembam pesen begitu kan? Hihihihi , gigih berjanji mahu diet kan? Tapi hasil tehtap nan hado kalau tak pergi jogging nya pun kan? Haih , apasal semua benda yang aku nak buat dah hala-hala tertangguh ye? Ehem tiba-tiba bercakap pasal diet ye? Haish.

Errr aku terasa macam sudah lari jauh banyak dari tajuk entry ini sendiri. Mueheheh. Bila keadaan tengah serabut macam ini memang aku sangat teringin untuk berundur dan berlari jauh dari apa yang aku hadapi sekarang ini. Serius. Rasanya 2012 ini banyak buat aku terasa mahu berundur dan berehat seketika. Tapi dalam masa sama hati meronta nak buat macam-macam. Alamak! Gedik sungguh kan? Hahahah. Hailah , tak apa lah , nanti lepas ini kalau tiba-tiba mood untuk blogging datang kembali , sila jangan jemu untuk membaca entry-entry basi hokkay? Bila tengok dalam folder gambar , haiyark , bukan main banyak gambar-gambar untuk entry-entry basi hokkay! Merasalah update sampai pitamz sebab malas sangat nak update on time kan? Hahaha.


bergambar di booth Damya Hanna ketika mengunjungi Karnival Karangkraf.
entry nya kemudian k? mueheheh.


ketika di Bual Bicara yang menampilkan Heykal Hanifah (pengarah drama Gemersik Kalbu) Zabidi Mohamed ( penulis skrip) dan Damya Hanna ( penulis novel Bicara Hati). 
gigih aku dengan kak Emmy pergi bual bicara ini semata-mata nak menyokong kak Hanna dan konon nya nak bertanya soalan dekat dia. Ekekeke. Menyakat aje pun :p

Eh macam banyak pulak tepek gambar seorang diri kan? Hahahah , tahu tak ada siapa nak tengok aku. Semua nak tengok gambar artis sajork khen? Tapi ku tehtap nak feeling diva nak tepek jugak gambar aku kan? Eh dah ini belog aku , mesti lah tepek muka aku banyak-banyak khen? Tak kan nak tepek wajah Azwan Ali pulak banyak-banyak sini khen? Erk. Hahaha. 

Aku rasa macam entry ni dah bercampur aduk. Tapi apa ada hal kan? Rasa lega pulak bila dapat merapu dekat dalam belog sendiri. Heh , nak merapu dekat Twitter , kang ada yang charutz mek khen? So merapu dalam belog pulak katanya! Erk!?! Hahahah. Ehem sebelum berundur , eceh berundur lah sangat! Nanti tengok-tengok aku pulak yang update tak hengat lepas ini khen? Hikhikhik. Sebelum berpisah , nak tepek sekeping gambar retis kesayangan kitew! Story nya later k? Haiyoooo , bersusun cherita basi ni ! Bertabah lah Jijah! T_T


semasa di Konsert PPMH.

so , sekiaaaaaan.

Maaf cherita bercampur-campur. kekdahnya aku pun pening membaca nya. boleh? erk. So weekend ni korang pergi mana? Aku nak duduk rumah dan rehatkan badan. 2012 aku terlalu sangat aktif setiap minggu dan setiap hari kot asyik keluar berjimba ria? Aku pun perlu waktu untuk diri sendiri jugak! ;)

Terima kasih sudi baca entry ini :)


#nowplaying 
♪ Izinkan Aku Kecup Keningmu
Izinkan Aku Peluk Dirimu
Izinkan Aku Hadir Didalam Mimpimu
Betapa Aku Cinta Padamu
Betapa Aku Aku Ingin Dirimu
Yang Kan Menjadi Bagian Dari Hidupku, Oh..Kasih...
 

8 comments:

anumuchan said...

comey2 pic!

Hanis MY said...

gambar pak we dia mesti Ada hehe..

miloaiskurangmanis said...

busy berjimbaria tak habis3 ke beb????
ehehehehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

muka uols dah magic
kejap nmpk kurus kejap nmpk chubby then kurus blk...kejap diet kejap x ker uols??? hamboiii ai jelezzz semua event retis sure uols terjah if dekat harus ai join sekaki ngeee

Ijah EmoTemo said...

kak anum >> weee thank u! :)

Ijah EmoTemo said...

kak hanis >> oppss! hahah itu wajib :p

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> mueheheheh idok ler busy berjimba sajork noks.. ada gak buat benda lain hahah

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> benarkah begitu?? hahah ai idok lerr diet sgt pun cuma xmkn malam jah skrg ni wlupun kdg2 terrr mkn hahahah.. agaknya effect edit jahh tu uols nangiss

hahaha klu uols hade mmg ai heret jahh uols hokkay! hikss