Home

Monday, February 20, 2012

Nak Menangi Beg Louis Vuitton Secara Percuma?

Ada tak di antara korang mahu menangi beg berjenama Louis Vuitton secara percuma? Mesti ada kan? Lagipun bukan senang orang nak kasi secara percuma beg berjenama LV ni kan? Ingat senang-senang orang nak kasi gedebuk percuma beg mahal-mahal gitu kan? Mek pun tak mampooo nak beli apatahlagi nak kasi dekat orang khen? Nangis!! Hamboi tetibe buat drama sepoloh saat dekat entry ni kan? Hahaha.


Ehem. So kalau ada di antara korang lah kan nak menangi beg Louis Vuitton ini secara percuma apa kata korang join contest Louis Vuitton Bags To Be Won anjuran WuuhuuOnline. Oh ya kiranya  ENF , Femag dan juga E-Comic merupakan sebuah majalah yang disiarkan di internet di bawah naungan WuuhuuOnline ni lah. Atau dalam kata lain majalah online. Korang tak payah susah-susah pergi beli dekat kedai. Sebaliknya korang cuma perlu berteleku di depan laptop/pc korang dan membaca nya melalui internet sahaja. Menarik kan? Heheh.


Jadi , kalau korang yang teringin nak menangi beg LV ini apakata korang mencuba nasib dengan join contest ini. Sejujurnya nak masuk contest ni sangat senang tau! Apa kata korang try masuk SINI dulu. Korang just log in guna facebook korang , isi borang dengan tepat dan jawab soalan yang sangat mudah! Percaya lah cakap aku , soalan-soalan nya sangat mudah tau! Lepas dah menjawab semua mana tahu beg-beg di bawah ini mungkin menjadi milik korang kan? Tuah ayam nampak di kaki , tuah manusia siapa yang tahu kan? Ahaks.



kalau korang nak beg LV seperti di atas ini , cepat-cepat join contest ini okay? :)

Dah terlanjur bercakap pasal majalah E-Comic , ENF dan FEMAG aku nak jugak mengajak korang untuk sama-sama melayari laman web majalah ini untuk membaca isu-isu terbaru majalah mereka. Bagi aku majalah ENF dan FEMAG ni best sebab ada pasal macam-macam. Fesyen , Hiburan , Artis dan semua benda ada! Untuk yang duduk dekat oversea pun boleh baca tau! Just click dan dapat baca! Mudah kan? Tak perlu susah-susah untuk melanggan ke , membeli di kedai ke kan? Hiks. Haaa kalau jugak korang tengah teringin bosan nak gelak ketawa atau nak hiburkan hati korang boleh jugak membaca E-Comic ! Best kan? Tak perlu habiskan duit muehehe dan juga masa untuk pergi ke kedai dan membeli. Cuma baca di internet aje! Bestkan? 

So kalau ada yang korang tengah bosan tak tahu nak buat apa ke kan , apa kata korang check it out majalah E-Comic , ENF dan FEMAG itu okay? Lagipun guna internet dan sambil-sambil korang melayari internet tu kan , apa kata korang pun baca sekali majalah E-Comic , ENF dan FEMAG itu okeh? Boleh jugak hilangkan kebosanan korang itu kan? Erhiks... So jangan lupa join okeh contest Louis Vuitton Bags To Be Won itu! Siapa cepat dia dapat okeh!! ;) 

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

10 comments:

miloaiskurangmanis said...

tak mo masuk lah mek jingg....
iols hanya nak tunggu beg LV hadiah dari mek jingg jahhhhh!~
hik hik hik

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> aiols masih tak mampoo nk hadiahkan utk uols... melainkan uols masuk contest ni kiranya mcm ai hadiahkan utk uols lerr.. errr boleh gitu? hakhakhak

dear anies said...

ppppeeeerrrgggghhhh LV tu

Kamalia said...

hehe..ingatkn ijah yg nak bagi..ghupenya kena join contest tu ek..

tiefazatie said...

hye ijah!hehe..miss u too..
ko kan..xberubah2...pjg sungguh n3 mu..hehe

Ijah EmoTemo said...

khairin >> heee masuk la contest ni!! :)

Ijah EmoTemo said...

kamalia >> alamak masih tak mampoo nk kasi dkt org hehehe.

Ijah EmoTemo said...

ifa >> hehehe miss u more!! hehehe.. hahaha macam biasa entry maintain pnjg :p

Anonymous said...

Thanks for post this awesome!. I'm a long time reader
but ive never commented till now.
Thanks again for the awesome post.

Anonymous said...

Thanks for post this awesome!. I'm a long time reader but ive never commented till now.

Thanks again for the awesome post.