Home

Thursday, February 9, 2012

Jom Sertai Contest MakeOver by SakuraShawl.com

Sebelum aku mengupdate tentang entry-entry yang aku janjikan sebelum ini , aku ingin mengupdate tentang contest ini terlebih dahulu. Kali ini aku ingin mengajak korang semua untuk menyertai contest yang di adakan oleh Sakura Shawl atau aku panggil dia Kak Nana saja. Aku sebenarnya mahu tolong peromot bagi pihak Kak Nana untuk korang turut serta Contest MakeOver by Sakura Shawl.com. Bukan senang hokkay orang nak makeover rupa paras kita tanpa bayaran hokkay! Statement mek tehtap macam gitu khen? Ekekekeke.

So , aku nak ajak korang-korang semua untuk join Contest Makeover Makeup ni. Apa kata korang cer try join kan? Untung-untung boleh menang makeover makeup dan tak silap aku siap dapat photoshoot percuma jugak! Wow menarik sangat kan? So let's join uolsz!


baca syarat-syarat dia dulu k?
sangat mudah dan hadiah pun gempak! :D

So korang jom join untuk dapatkan hadiah yang gempak itu okeh? Lagipun syarat-syarat nya pun senang dan korang pasti boleh join contest ini tau! Hiks , aku saja je tolong peromotkan sebab Kak Nana pun kawan aku jugak kan? So tolong menolong amalan mulia gitu. Eh tetibe. Ekekeke. Oh ya tarikh tutup untuk contest ini ialah 14 Februari iaitu next week. So cepat-cepat join okeh? Mana tahu tuah korang ke dapat makeover makeup siap dengan photoshoot khen?


Jadi cepat-cepat terjah belog SakuraShawl untuk menyertai contest makeover makeup ini okeh? ;) Let's join uols! ;)

6 comments:

Sakurashawl said...

thank you so much ijah :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ganbare uols
ai bab GA ni mmg liat la
dah duduk jauh ngeee

miloaiskurangmanis said...

tak mo join contest tu bleh tak???
ehehehehe

Ijah EmoTemo said...

kak nana >> small matter je :)

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hihihi ai cuma tukang peromot jah ;)

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> errr tak kisah hehehe