Home

Wednesday, May 23, 2012

Bertemu Sharnaaz Ahmad & Shila Amzah Gituew! - Edisi Jimba Ria Di Genting Highland Bersempena ABPBH2011 Part 6

Setelah beberapa tika berhenti menulis pasal ABPBH2011 , Jijah kembali bercherita gituh. Kali ni nak menyambung kisah dari cherita Jijah yang sebelum ini. Jijah kan ada cherita yang Jijah tengah menunggu abe Tapa (Aaron Aziz) habiskan program Melodi gituh. Jadi masa menunggu tu kan , Jijah duduk bersantai dekat luar Arena Of Star sajork la kan? Sebenarnya ada sesetenag Aaronators dah masuk dekat theme park sebab nak tengok Abe Tapa live gitu dekat Melodi. Tapi Jijah kemalasan gitu. Tetibe ada kawan Jijah , Farra bagitahu ada nampak Sharnaaz dengan Shila dekat cafe. Jijah tetibe rasa nak pergi jumpa dua-dua kan? Haruslah! Tapi ala-ala malu tak malu kejap , nak pergi ke tak nak. Tengok jam , dah pukul 1.15. Abe Tapa nak keluar dari Melodi pukul 1.30 , so terus ajak Farra pergi ke cafe yang dia nampak tu. Hihihi.

Lepas tu bila pergi dekat cafe tu. Terus Sharnaaz dengan Shila lambai-lambai ratu dekat Jijah khen? Haruslah juga kan! Hahahah. Masa ni agak berkejar sikit sebab takut abe Tapa dah keluar dari tempat Melodi tu. Tapi sempat juga berborak dengan Sharnaaz dengan Shila kan? Sempat juga snapkan gambar untuk kawan Jijah. Iyerlah masing-masing excited katanya. Hihihi. Jijah pulak perfeeling Diva masa ni. Erk. Haruslah memberi laluan ye. Berhemah sangat perangai Jijah. keh keh keh :p Bila nak ajak bergambar pula , Jijah buat permintaan la khen? Jijah nak duduk tengah-tengah :p Tak mahu duduk tepi. Hahahaha, harus kena bebel dengan Shila khen? "amboi Jijah ni" kikikiki :p


Shila , Jijah dan Sharnaaz.
hikhikhik :p


again , weolsz!
hahaha.

Lepas dah bergambar , peluk siyom semua , Jijah kelam kabut nak pergi dekat luar Arena Of Star. Sebab Kak Echa dah pesan suruh tunggu dekat kereta abe Tapa. Bila tengok jam dah 1.30 , cepat-cepat keluar gituh. Bila keluar saja , tengok-tengok abang Anas , abang kepada abe Tapa dah startkan enjin kereta. So kiranya ngam-ngam lah khen Jijah keluar dan abe Tapa pun keluar dari Melodi. Tapiii gambar-gambar Jijah dengan abe Tapa beserta drama-drama Jijah , Lol , akan Jijah cherita dalam entry seterusnya okes? HEHE. Jangan isau Jijah pasti akan ada punya gambar dengan Bang Tapa. Jangan isau okes?! *dush* HAHAH.

Terlebih dahulu Jijah mahu tepek menepek beberapa keping gambar Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah ok? Jijah tepek menepek ini khas untuk peminat-peminat Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah gituh. HIHI. Let's layan semua gambar-gambar ini uolsz! :D




mama Shila Amzah yang sangat sweet :)


erk , besar pulak watermark ni :/


Erhiks. Jijah sekadar berkongsi beberapa keping yang sempat Jijah snap tempoh hari untuk tatapan peminat-peminat Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah ye. HEHE. Nanti Jijah kongsikan pula gambar-gambar Aaron Aziz selepas dia mengacarakan bersama dengan Zizan dalam program Melodi. Gambar masa dekat ABPBH memang sangat banyak. Rambang mata untuk pilih , edit dan watermark kan. Ikut hati nak terus tepek macam gitu , tapi terasa macam tak best pula tak ada watermark. Bila tak letak watermark , nanti ada aje yang perfeeling kata itu gambar yang mereka snap. Oh itu tidak adil. Kita penat lelah dengan sejuk dingin atas puncak Genting Highland tu kan? Mereka pula sedap-sedap syok sendiri cakap gambar itu mereka punya kan? Erhiks.

Dah letak watermark pun masih ada yang perangai tak berhemah tak minta izin kan? Jijah sangat kecewa dengan orang yang jenis begini. Bukan susah pun nak minta izin kan? Benda tu mudah tapi sangat payah untuk orang lakukan. Paswah! HEHE. Okay , nanti Jijah akan cuba untuk update lagi kasi cepat habis cherita basi ini okes?! HEHE. So...daaaaa!

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

14 comments:

dear anies said...

next time jumpe kt majlis kawen depa plak kn...

MizzTina said...

comelnya diorg...

Hanamiko Sakura said...

bestnye ><

Asmara said...

comel shila ni kan! penuh bersiri kisah abph ni. hihi..

miloaiskurangmanis said...

kelas kau jahhhhh!~
hiks

iols hanya nak khabo
that mamat tu.... serabai!

Myra Jay said...

Bestnya jumpa dengan sweet couple ni.. ;)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

diva la sgt khennn
pitam tgk
theyols sgt close ngan uols taw

Ijah EmoTemo said...

khairin -- hehehe insyaAllah :)

Ijah EmoTemo said...

MK -- hehe yups , gila-gila diorg ni :)

Ijah EmoTemo said...

Hanamiko Sakura -- Heheehe :p

Ijah EmoTemo said...

kak as -- hahaha.. mmg penuh bersiri tapi tak misteri erkk.. haha.. a'ah shomel je :)

Ijah EmoTemo said...

kaka milo -- haruslah ai curlast khen?kata diva?? walaupunn hahaha..

erkk terpaksa diakui hakhakhak.. kbye!

Ijah EmoTemo said...

myra -- heheh ni first time jmp dedua sekali. selalu mesti jumpa salah sorg je :)

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu -- ekekeke. pitam yek? bangun balik bangun balik. haha..

a'ah lagipun dedua ni jenis peramah kekdahnya. haruslah saling merapati masing2 ehh? hahaha