Home

Tuesday, May 8, 2012

Jijah Kembali !

Sudah hampir beberapa minggu Jijah tidak mengetuk kibod netbook kesayangan ini. Sebenarnya Jijah bukan bermaksud mahu menghilangkan diri mahupun menyepikan diri walaupun sebenarnya Jijah teringin untuk menyepikan diri untuk seketika katanya. Tapi sebenarnya sepanjang minggu lepas banyak perkara diluar jangkaan yang berlaku dekat Jijah. Amboi, cara menulis macam ada sesuatu yang luar biasa sahaja yang berlaku kan? Padahal biasa-biasa saja. Hihihi.

Jijah masih ingat ada beberapa entry basi tentang ABPBH 2011 yang perlu Jijah langsaikan dalam kadar segera sebenarnya. Tapi sampai kesudahnya tak jugak sudah entry-entry Jijah tu kan? Entah ingat entah tidak tentang kejadian disana tu pun tak pasti kekdahnya! Boleh gituew? Katanyaaaa.. Ada banyak sangat cherita , terlalu banyak. Tapi macam biasa one by one kekdahnya. Jijah pun harap ada juga masa untuk selit menyelit cherita-cherita basi ini khen? Biasalah Jijah, semua taraf cherita basi sajork. Dah katanya cherita terkini nan hado khen? Erk.

InsyaAllah soon akan Jijah update semua ini okay? Eceh , macam ada aje orang nak baca cherita dalam belog Jijah yang sendu ini kan? Tak kisah lah , janji Jijah memang nak update pun untuk di tatap di masa hadapan katanya. Korang hado? #tetibe khen?! Ahaks. Jijah pun sekadar nak berbasa basi sahaja dalam entry kali ini. Nanti Jijah update lagi ye korang. Sekarang masih lagi kepenatan sebab Jijah baru sahaja pulang dari kampung halaman Jijah di Kelantan. Nanti Jijah akan cuba untuk update tentang kepulangan Jijah ke kampung halaman katanya. Itu yang mengejutnya kan? Tak ada angin tak ada ribut tiba-tiba Jijah pulang ke kampung halaman. Erhiks. Tapi itu nanti dulu okes. Hihihi.



rindu nak pergi berjimba ria di Sungai Congkak.
will update about this soooooooon! :)

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

6 comments:

miloaiskurangmanis said...

welcome back mek jingg dear!~

cepat2 le skit update...
nanti bukan aje basi dah cerita2 tu semua
ntah2 dah berkulat dan berulat hoccay! :mad:

hik hik hik

dear anies said...

welkam bek!

Ijah EmoTemo said...

kaka milo -- ngahahahah :p kemain lagii uols komen berkulat bagai ye? nangess

Ijah EmoTemo said...

khairin -- thx! :)

Anonymous said...

Enjoyed every bit of your article. Great.

Anonymous said...

http://www.krushkam.com/blogs/entry/--2012-08-11 http://bocadepiano.com/comunidad/blogs/entry/--2012-08-11-0 http://kx.nom.vc/jcow/blogs/viewstory/2576