Home

Thursday, September 23, 2010

:: Those memories that make you strong ::

credit :inche google and it just for hiasan.lol.

I don't know why tiba-tiba nak tulis pasal ni.Aku nak menulis but always don't know nak tulis apa.So,tiba-tiba hari ini macam mood baik but runsing sikit pasal tiket maher zain tu , nak ambik tiket kat mana?bayar macam mana ,oh itu penganjur akan call , and entah.hailah! , see sikit-sikit Maher Zain , jangan muntah k?Hakhak Hehehe , okay after dah pergi konsert dia tu , insyaAllah , i'll make it less story about Maher Zain.Muahaha.Jangan makin banyak sudah.Heh.Okay ,serious since semalam aku punya mood memang okay , so tak adalah macam since 2..3 days before , menangis tak kira masa macam weng pun hade.heh!.. And I don't know why I put the title like this eh? Haha , memories apa ek yang buat kau kuat? But I believes there's something can make you strong.Tak kira dalam bentuk apa jua.Kan? Sometimes to be weak is must be easier than be strong.I know , it was bad when you can't get your enough strength.But however it is you should find eh dalam bentu macam mana sekali pun. And I'm still finding too.It was hard.More hard than get Maher Zain concert ticket.LOL

Okeh , apa lagi?And I do miss some kind of memories and sometimes I'm try to take that and use to give me strong back.Heh?Entahlah.But aku rasa word strong itu kalau untuk yang lemah macam aku heh , siapa yang perlu sokong dia , hanya lah family dia je kan?Because family was the one orang yang paling rapat dan dekat.We're never be apart.Ceh,ayat macam entah apa-apa je , but it was true kan? ;) And , close friend or best friend also the ones yang boleh kasi orang yang lemah dalam thinking or perasaan jiwa dan hati ni kuatkan? Sokongan is the best thing la untuk mereka ini.I dont know lah how to cakap sokongan yang macam mana?But to me , kadang-kadang cakap , "You are great , you are good ," pun dah enough. Tapi tak tahu lah korang macam mana.Heh?Aku rasa macam dah start merapu.FINE.

Memories.What make you strong when you seeing those memories eh? Picture aite? But aku ni memang tengah emo-temo sikit if cakap bab-bab friends.Entah , aku rasa macam nak menitik-nitik air mata ni bila fikir and cakap about F-R-I-E-N-D. Heh? Entah. Itulah kot sebab aku cakap that those memories that make you strong.Because I'm a weak person , seeing those memories insyaAllah , I'll strong.But entah.Ahh , tak nak nangis.tak nak cengeng.Haktuihh betul lah jiwa ni!Habislah kena maki dengan orang sekeliling ai sebab asyik menangis je kerja.Muahahaha. Hailah , adakah ai dah makin tua sampai serapuh ini perasaan ai? Eceh. Gedik! Ceh,sebenarnya nak cakap , ai rindu kawan-kawan ai yang dah terputus terhilang, tak terjumpa ... hailah , susah betul bila mood rindu kawan-kawan ni kan?Very the teenagers katanya , sebab rindu kawan-kawan.Muahaha. Kisah ai?Ada ai kacau hidup yu? Ekekeke. And yes , I've to admit this , I miss you ;(

when I looked back the few years picture of us,
it makes me cry an tears all around on my eyes.
I hope we never be apart , but what can I do?
I hope those memories would make me strong back.
*sigh_strong*


No comments: