Home

Tuesday, September 14, 2010

KL oh kampung ku!

credit : google je.

Salam and Hello. Atlast , I've doing my new blog. Atas sebab yang memang banyak actually. Salah satu nya aku boring dengan blog lama and banyak sangat cherita pahit dalam tu. Tak nak baca lagi. Tak nak ingat lagi benda-benda tak best yang tertulis dalam tu. Sekarang tengah mencari mood untuk berblogging di blog baru. Terasa sediki janggal and kekok.Padahal tak lain nya blog dulu dan kini. Sama cuma dekat sana , dah siap hias sana sini. Dah ada ramai jugak la followers nya. Dah ada macam-macam. Tapi nak buat macam mana kan? Sometime's benda yang tak best tu lagi elok daripada benda yang best. Nope. Benda yang kita rasa tak baik itu act is the best for us than benda yang kita rasa baik tu kan? Ngeee. So , aku tak kisah lah tutup blog lama. Let's start the new ones! :D Anyway , anyway ... sekarang kan tengah musim perayaan. And bila perayaan the most thing yang orang akan buat is balik kampung. And aku as usual never be back to hometown.Yelah , nak balik Kelantan buat apa kan? Yang tinggal dekat sana cuma nenek saudara belah atok (mak) aku je. Yang lain-lain semua dah move ke KL. Memang every year aku akan beraya di Kuala Lumpur. Tak pernah pun balik kampung , Kelantan. Tapi kan , meski kami semua tak pernah balik kampung .. beraya di Kuala Lumpur pun meriah. Sebab semua saudara mara memang ada dekat KL kan? So , memang lah meriah semedang je raya dekat sini. Cuma , dekat sini memang tak akan samalah macam kauorang semua yang ada kampung tu kan? Ada kacau dodol , anyam ketupat semua tu.But tak ada lah tahap hazab mana pun beraya di KL ni. Sebab family and saudara mara pun ada kan? But if family and relatives tak ada maybe ia akan sedikit hambar lah kan perayaan tu kan? Ngeee . Ermm , nak tulis apa lagi ek? Sorry lah ek. Sejak using this blog , aku macam ala-ala lembap nak fikir ayat apa semua. Ini pun take time jugak nak menulis.Aduhai...


No comments: