Home

Monday, September 20, 2010

*tears*

credit to : inche google.
Salam and Hello.Since yesterday , aku macam down sangat-sangat.I don't know why tiba-tiba aku jadi macam down , and I be like stress and of course moody with a bit emo-temo. *ergghh*
Okay , I'm try to not think negative side right now and aku cuba cari kekuatan dekat sana sini and segala-galanya macam tak berbaloi.I hate to be like this , tiba-tiba rasa down , rasa macam sana sini lemah and of course tears all the time. *sheesh* Okay , sekarang ni memang aku tengah feeling down and I don't know why it's happen.Maybe aku tahu , but tak payah nak tulis sini.Aku cuma nak cakap nak bagitahu , aku sedih , aku down , aku moody , aku emo-temo and aku pun tak tahu lah apa lagi yang dah jadi dengan aku.How meh?Benci betul la sampai jadi macam ni.Humm , nak menulis pun terasa macam diiringi bantuan oleh inche emo-temo dan airmata.Heh.Nak menulis blog pun tak ada mood. ada mood tapi takut jadi merapu ke lain pulak.buat naya je. heh! Tambahan pulak sekarang ni tengah dengar lagu Erti Hari Ini , Aizat.Tak ada kena mengena dengan aku.But aku terasa macam entah.Sayu je lah pulak lagu ni. Hailah apa kena dengan aku ni? Ya Allah.. teruk betul down aku kali ini eh T_T Sampai terasa macam nak nangis je time menulis ni.Hadoii.

I have something , but I ignore it.
I have nothing and I regret it.
* i dont want be like that.i want to have something because i dont want nothing*
*tears*


No comments: