Home

Friday, September 24, 2010

Beraya bersama Fizzi'c

credit picture to :KI.creativeimage@Khairil Mazwan. This is GEBATA's with Fizz Fairuz. Tak cukup ahli ni ;(

Salam and Hello.Ohh lupa nak story pasal hari raya jalan-jalan raya tak sedar diri , hiks! Bila eh?Sabtu lepas kot?At Auntie Ros punya rumah , kami geng Gebata's pun beraya lah dekat rumah Auntie Ros dekat Taman Karak Utama , Gombak. Betul kan? Matilah ai kalau salah. Haha. And , lepas Maghrib macam tu lah , baru ai bertolak pergi rumah Auntie Ros.Then biasala kalau jumpa geng Gebata , haruslah meriah satu rumah , pampongpampong okeh? Haha. Then dalam 8.30 macam tu inche Fizz pun mai kerumah Auntie Ros. Biasalah , weols kan borak-borak lepak-ing and relax-relax dekat rumah Auntie Ros , macam lupa family dia ada dekat situ , heheheh. Then biasalah makan-makan sampai pitam and then borak-borak lah kan? Almost sejam jugakla borak-borak dengan Fizz.

After dah puas borak , mengacau , menyakat and yes ,aku lah kan jadi mangsa nya, kejis waaa! heh , heh , the last thing we do is , sesi mengambil gambar bersama inche Fizz. Eceh. Haha.Macam-macam gaya.Macam-macam posing.And , aku cuma boleh letak gmbr yang dekat atas tu je lah ek?Kang letak lebih-lebih marah pulak err inche photographer nya.Heee ;) Heh, walaupun ada part yang aku disakat lebih-lebih , ai redha yu.Hahah , and walaupun err banyak kisah malam tu , and my parent's pun sporting join walaupun... heheheh.. Anddd , apa lagi? Yeah , saya tak dapat duit raya dari pizz peruz sebab saya yang demand.Ai sedar diri and insap.Lps ni tak buat lagi. Promise katanya!Hiks walaupunn

So that's for today.Till then ;)


No comments: