Home

Monday, September 27, 2010

Melayang Duit Raya ku ...

~ Ini lah benda nya yang buat aku teringin siang dan malam.Heh.Crispy Chicken and Cheese~


Salam and Hello.Okeh, actually nak cerita pasal hal semalam.Ngeee.Nak blogging semalam , tapi kepala ni entah kenapa berdenyut macam kena gelek dengan tayar je rasa.Hailah! Semalam memang makan sampai pitam tak ingat dunia sebab mula-mula pergi Wangsa Walk hanya semata-mata untuk Crispy Chicken and Cheese dekat Hot and Roll...Yummy3x Nyum ;) Ingat nak letak pic, heh tahap hazabeda pulak internet ni punya lembaps.


Okay thennn pergi Jusco Wangsa Maju , Alpha Angel tu la.Sebab mula-mula Ayah nak pergi cari apa entah.Then bila pergi sana tiba-tiba aku gy beli kayaball lah pulak.Makan sampai pitam okeh?Heh! Then tiba-tiba ada Pameran Barang Buatan Malaysia lah pulak.Heh , ada jual makanan jugak.Heh , pitam lah aku kalau makanan je semua. Motif ai macam takleh kawal nafsu serakah makanan ni? Choyyyy! Okayy , sempat lah beli kerepek , cupcake dengan err dengan Grilled Chicken apa ntah.Ayah yang teringin nak makan..aku apa lagi menumpang lah kan?Hikss!!


Theenn , pergi lah pulak tinjau meninjau ke MPH.Ermm , dah lama jugak tak meninjau ke sana. Sebab kalau pergi sana for sure duit aku melayang heh! Stress je pergi sana sebab aku akan mengalami dua situasi iaitu :
  • Aku akan happy gila babeng sebab dapat buku-buku yang aku nak even I've untuk telan air liur sampai berpasir eh? dengan mata terpejam rapat sambil telinga buat pekak sebab duit melayang.

:: ATAU ::

  • Aku akan sedih sampai hentak-hentak kaki sebab aku terpaksa berputih mata tak dapat nak beli langsung benda yang aku nak! Hailah...

Situasi pertama sakit tapi akan rasa lega lah juga.But situasi kedua hailah buat aku rasa nak cekik je elmo mata terbeliak itu.Heh?Tak pasal-pasal.HAHA. Okayy , semalam time aku tengah syok-syok beli buku.Aku terjumpa seseorang.Aku jelah yang kenal dia.Hehehe.Aku terjumpa kakak bloggers yang aku follow and memang akan gelak tak ingat dunia bila baca setiap posting dia.HAHA.Kakak yang aku maksudkan itu is Kak Husna dengan hubby dia. Aku rasa memang betul dia.Sebab mula-mula aku tengah pilih novel , tiba-tiba aku nampak lah ada seorang lelaki ni.Means hubby dia lah.Time tu Kak Husna tu tengah pandang ke lain.Aku macam , eh , macam kenal je.Lepas tu aku sambil pilih buku lagi.Aku macam .. err eh , tak kan ni suami Kak Husna kot?Aku pun lari-lari anak ke tempat lain.Heh , nampak sangat menipu sampai nak kena lari-lari anak.LOL. Then aku pergi ke tempat lain.Okay then aku rasa tu memang Kak Husna sebab lepas tengok dia , baru betul confirmkan. HAHA. Mana lah tahu kot-kot orang lain.Hiks! Ingat nak tegur , nak cakap Selamat Pengantin Baru.Hee , sebab Kak Husna baru je lagi kahwin ;) Tapi..err sebab dia tak kenal aku and aku je yang kenal dia.Heheh.Jadi batal je lah niat tu.Hiks!Ohh , Selamat Pengantin Baru Kak Husna and Hubby ;) Semoga kekal hingga hujung nyawa.And both of you memang sama padan sama cantik gituh! :D

Err,nak cerita apa lagi?Oh yes , pergi MPH , rembat 2 novel.26 ke 29 (aku lupa! heh.) Episod Gosip.Macam best je?Nnt la aku review sini.And one more from Kak Naz , Melur Bunga Ivvy. Eh betul ke ni?Motif ai macam lupa.Sebab tak baca pun lagi.Huhuh.Hailah lepas tu haruslah duit raya ku melayang.But drpd putih mata.Better beli ;) Hehehe.Andd , oh yes pergi rumah Ayah Ngah and makannnn lagi :D Makan Nasi Briyani , fuhhh , sedap okeh? Hiks.Haruslah balik rumah terus pitam! ;) HAHA. And , okay, tak tahu nak cerita apa lagi.Sebab entah.Till then ;)



No comments: