Home

Tuesday, September 21, 2010

Erti Hari Ini.



Menatap pagi yang sepi
Suara merdu penuh syahdu
Silih berganti tangisan si kecil
Merayu di pagi penuh cahaya

Di dalam duniaku segala masalah
Mampu dilerai dengan menyanyi
Pintaku hasratku cintaku
Di pagi penuh bahagia

(korus)
Aku tetap percaya walau sekadar bermimpi
Bahawa ada yang akan merealisasikan mimpiku
Untuk dunia yang lebih baik dari dunia kecilku


Maafkan aku tertewas terjatuh
Melaksanakan tanggungjawabku
Oh Tuhan sampaikan impian
Semua yang kau cinta

(ulang korus)

Aku masih keliru dan tidak memahamiku
Adakah ini semua lebih berharga dari nyawa
Seorang insan bermakna

I don't know why , aku terover suka lagu ni.Banyak sangat sebab kenapa aku suka lagu ini.Lagu ini , memang langsung tak ada kena mengena aku because ini OST Bebaskan Palestin TV3 rasanya.But bila kauorang semua baca dia punya lirik okeh ,aku memang suka sangat baca lirik dia and cuba bayangkan it was me bla-bla gila mengarutkan?tapi kesah apa aku?heh!.. bila korang baca lirik dia , memang korang akan tersentuh kot.Tak tahu lah korang macam mana.But aku memang tersentuh.Lirik dia macam buat aku termenung kejap.Sejak dua tiga hari lepas ,aku banyak termenung.Maybe fikirkan hal itu yang tak tahu apa akan jadi for next next and next and entah.Sometimes bila banyak masalah mengganggu dalam fikiran aku memang jadi macam ni lah.Senyum dengan ketawa pun sampai buat-buat.Palsu and tipu.Okay let's talk about this lyric and song la.Malas nak merepek merapu hal lain. Emosi tengah tahap paling teruk for this year! Tak mampu nak bercerita hal lain sebab aku mesti menangis meraung kalau tulis and bercakap hal lain. Bila baca lirik dia..terutama part.. Aku tetap percaya..walau sekadar bermimpi... Entah terasa macam .. lirik dia memang best and bermakna didalam bait-bait nya.And maybe jugak dia gunakan piano buatkan aku suka jugak?Eh , ada kena mengena ke? Entahlah.Macam dah tak ada idea nak tulis but nak tulis jugak.And apa yang aku tahu...aku sangat sedih sekarang , sangat moody and sangat down. Hailah..Payah betul bila emosi ni jatuh merudum kebawah tak nak naik-naik. T_T



I have nobody but I know I always have Him.



No comments: