Home

Sunday, September 19, 2010

Yes , I'm MOODY right now.

Salam and Hello.I don't know why , all of sudden , I'm just like don't have any mood to do everything. The one and only thing I do know is MAKAN. MAKAN. Oh yes?Berat naik.Malas nak kisah.Sebab esok ingat nak puasa.Tengok la macam mana. After all dah lama tak memoody macam ni , tiba-tiba bangun-bangun pagi ni , macam serba serbi tak kena.Serba serbi terasa macam nak memaki,mencarut tapi bukan lah dengan tahap paling maksima ye tahap-tahap memaki , mencarut itu.Just average yang seolah-olah macam lupa diri kejap.Heh! Okay ini bukan kes sentap dengan Pizz Peruz tak kasi duit raya semalam.Muahahah. Tapi sebab macam-macam benda yang ai fikir semalam.Malas nak cerita sini.Tak nak berulang lagi kejadian macam di blog lama.Cerita semua at the end ai menyesal sebab benda personal it's not the story that I should story on here kan? Heh. I told you ya , dah 16 tahun hidup , macam-macam benda jadi dalam diri and macam-macam cara ai handle and apa yang penting I've to take that as experiences for a better life lepas-lepas ni.And too much thing's happen and I've learn from that. Entah.Hari ni macam down sangat-sangat.Hailah,emosi benda yang paling payah aku nak handle.Sometimes aku rasa macam aku ni terlebih banyak emosi , yeah i know i'm such a crying baby heh? Entah.Okay,bila emosi tak betul,aku paling takut nak berblogging. Because when I'm in emo-temo mood or in a moody time , I'll menulis yang tak sepatutnya. Heh. Emosi ohh emosi.Kenapa datang ganggu diri aku sekarang?Aku tak mahu and aku tak suka.Suka hati kau orang nak cakap aku kaki sentap?kaki menangis tak tentu masa?But I'll show my identity aite?Bukan macam setengah orang , kaki sentap tapi hampeh je.Buat macam tak sentap tapi tiap kali orang cakap hal dia , sentap je terus.Apa kes?Eh , ni apahal aku merepek ni. Haa, see.Okay baik stop menulis daripada terus merapu.Huish!

I wish , I've someone that give me their shoulder.
Seriously.Allah.


No comments: