Home

Thursday, September 23, 2010

WooHooo ;)

credit : inche google

Salam and Hello.Ohyeah! My feeling's aite now was like , ngeee , nak jump arounds and jerit suka hati lah kan? Haha.Gila! First sebab dah ada kawan untuk teman +Aa pun nak ikut and aku memang harap dia ikut for Maher Zain concert/showcase.Second , an uxpected bila Ayah kasi kebenaran and he also sudi nak ambil aku tengah-tengah malam , heh , padahal aku yang paksa ekekeke , tak la.Yelah , if he didn't pick up , sape lagi kan?Tak kan nak naik teksi kot balik rumah. itu memang gila okeh? Hoilahh! Happy bangat ni , but happy macam tu je la.Sebab banyak benda unexpected jadi kan?Hehehe.Alhamdulillah.Perasaan aku happy but dalam masa sama ada la jugak fikir hal lain.Hailah.Macam-macam pulak yang terfikir ni T_T Aku tak tahu nak tulis apa lagi sebab nak kata excited,biasa je.Nak kata tak excited , macam terlebih excited jah?Macam mana tu?Hiks.Tengokla macam mana nanti.Heheh.Okay, till then ;)


No comments: