Home

Thursday, September 30, 2010

Okay , ini baru OK?

Salam and Hello. Hari ni , entah kena sampuk dengan apa entah , aku asyik duk tukar layour blog jahh.Hailah.Rasa macam , nak jugak tukar kasi cantik sikit. Heh? Gedik gila kan? Hailah , entah berapa banyak layout aku tukar ni pun aku tak tahu.Hehehe. Memang aku rasa yang ni lagi OK dari yang sebelum. Banyak sebab kenapa aku gila cerewet tak tentu hala.

First aku macam a bit boring tengok layout yang lama.Macam entah , tak best je. Nak menulis pun macam tak ada mood.Heh.Ye sangat lah tu.Secondly , aku macam nak ubah sikit lah blog aku.Kasi lain sikit.Sikit je, tak ada ahh , over tahap apa pun.Heh. Third , err apa lagi? Entah aku tak tahu.Heh. Ni pun tengah nak bertukang menghias sana sini lagi. Sebab nak kasi bebetul puas kan? Hehe. Hailah , gila cerewet aku ni ha. Yelah , nak kasi mata ni sedap memandang. Orang yang masuk tengok blog aku pun rasa tenang je membaca enn? But masalah nya sekarang.. Ada ke orang masuk baca blog aku ni T_T

Heh , okay , sekarang dah rasa OK bila tengok blog aku ni lain sikit.Now , nak hias sikit.And yeah , nak hias sana sini lagi.Motif beriya? Heh. Sekali sekala kan? And , nanti ada banyak benda lagi nak cerita. Till then ;)


No comments: