Home

Saturday, September 18, 2010

Food all the TIME.

Salam and Hello. Ngeee.Okeh, memandangkan sekarang ni kan musim perayaan.Memang makanan sana sini kan? And , sebenarnya nak tunjuk makanan two days a go yang time aku buat small open house tu. Laksam Kelate katanya! Act , nak upload semua makanan time raya dekat sini , but kemalasan lah pulak. Heh? Yelah , nak upload gambar pun kadang-kadang berminit-minit nak kena tunggu T_T Lagi bagus aku tidur daripada menunggu bagai nak rak. Heh! Ada je khenn alasan gedik mengada-ngada dia !! Okeh , jom tengok gambar pulak! :D



~ Laksam homemade by Umi.~


~Ulam-Ulaman for Laksam --> Timun , tauge , bunga kantan , kacang panjang & belacan~

~Kuah laksam yang sungguh menyelerakan~

~Macaroni Goreng yang memang sedap~


Okeh,itu antara makanan-makanan nya.Actually , aku nak tayang resipi Macaroni goreng.Tapi heh,aku kemalasan nak menulis bahan itu dan ini.Ceh,semua benda kau malas kan? T_T And, and , tak tahu kenapa , bila Umi masak untuk orang means , bila orang datang ramai-ramai mesti Macaroni or Bihun goreng jadi sedap or bertambah-tambah sedap.Bila buat just for untuk 2-3 orang makan , mesti aku makan macam gitu-gitu je T_T Nampak sangat aku ni gedik mengada khenn? Haiyark! So,nnt aku nak tepek resipi but nak buat entry baru jap.Hiks!






No comments: