Home

Saturday, September 25, 2010

Okay , saya jakun?

gambar ini memang diedit dan di ambil oleh saya ye?

Salam and Hello.Hehehe, okeh tajuk dengan isi cerita langsun tak ada kaitan.But semalam pergi makan malam dekat Kg Baru , then sebab lama gila nak tunggu makanan tu masak , aku jadi macam jakun ala-ala orang kampung sebab , sikit-sikit posing macam bajet cute dan comel.Heh3x.Then dekat telinga ni memang aku dah pasang lagu sebab bising semacam je semalam dekat kedai tu kan?Better aku dengar lagu kan?Hiks! Actually bukan nak cerita pasal kisah aku pergi makan semalam.But nak cerita pasal hal lain.Or sebenarnya aku tak benda nak cerita ni? ... Hailah!

Okay , semalam memang ambil banyak gila gambar.Semua yang jenis bajet cun dan comel. Hampeh betul! Hehehe.Then bila balik rumah je , macam bersemangat gila nak edit. Fine tak ada lah tahap cantik superb macam orang lain.But edit gambar boleh buat aku sengih sorang-sorang okeh? Haha , sah-sah perasan hebat lah tu HAHA. Okay , yang dekat atas tu salah satu yang aku edit lah.Hiks.Macam best je enn?Hehe.

Actually , nak cakap aku sekarang asyik dengar lagu Maher Zain je kan?Nak kata eksaited tahap ke langit , tak lah pun.Tapi ada lah rasa a bit teruja sebab first time ayah kasi kebenaran pergi konsert yu , eh ai paksa jugak sikit-sikit.heh! Hehehe. Tapi tulah , sekarang ni memang aku boleh tahan banyak kali jugak dengar lagu Maher Zain. Lagu dia best , lirik sweet je. Ai like. Haha. Muzik dia pun best je dengar ;) Ngeeee. Oh apa lagi? Haa,tengokla playlist dalam mp3 aku tu.Gigih and semangat lah letak PIANO , RAYA and MaHeR ZaiN.Hiks. Raya punya folder , lepas sebulan raya ,haruslah dicampak keluar.Ngehehehe.Takkan nak dengar lagu raya sampai raya haji kot? Hehehehe. Kalau lagu Piano hailah , lagi lah histeria aku bercerita.Sampai ke sudah tak ada penghujung nya.Hiks! Haha.
Ermm , apa lagi ek? Hailah ,banyak lagi ni nak cerita , tapi masa suntuk lah! Hailah , next time ye aku update blog ;) Till then , bye! ;)


No comments: