Home

Thursday, September 16, 2010

Oh Penat!

Salam and Hello.Alhamdulillah,sedar tak sedar dah masuk hari ke 7 kita beraya hari ini.Dah sakan aku beraya sana sini.Dah penat berjalan sana sini.Badan pun dah start gemuk tak hingat.Adoiyaa.Tapi tulah,yang part gemuk dekat anggota badan aku , bukan nya perut ke , lengan ke , peha ke apa .. tapi tahu tak apa?PIPI.Heh?Kejis betul! Nangis sangat bila pakai tudung,nampak ketembaman pipi ku itu semakin hari semakin terserlah.Baju Alhamdulillah memang muat lagi and tak ada lah ketat sana sini.Cuma pipi ni je yang ada masalah.Alahai..Pakai shawl pun semacam je.Pakai tudung biasa pun...mak aihh kena pandai betul kan..kalau tak memang macam pau pipi aku ni.Heh! Anyway,bukan nak cerita hal gemuk tembam debab aku.Tapi nak cerita tentang hari raya.Yelah,mood beraya masih ON lagi.Kang kalau dah tak ada mood tu,haa,memang sah-sah aku langsung tak heran terus.Hehehe.Raya tahun ni , aku terasa macam lain je.Kelainan tu ialah , tahun ni , aku sibuk buat cookies.Choc Chip Cookies.Alhamdulillah,ramai orang yang suka dengan cookies tu.Heheh. Resipi pun ambil dari Hersheys Chocolate Cookies je and ada lah resipi rahasia sikit.Hiks.Tak adalah.Hehhe.And,tahun ni nak kata aku beraya sakan,ermm ,tak jugak.Sebab aku pun cuak jugak nak beraya sana sini over-over.Maklumlah kadang-kadang keadaan diri aku bukan nya sihat sokmo.Peninglah,sakit perut lah and macam-macam je lagi. T_T Memang tahun ni kalau di ikutkan tahun yang paling memenatkan untuk raya.Sebab , entahlah. Tahun ni memang aku rajin turun dapur.Hiks.Selalu aku duduk tengok tv je kan?Kesah apa aku.Hehehe. Hampeh punya anak dara.Heheheh. And yes, memang hari-hari aku rasa macam nak pitam je penat.Heh! Gila over nya kan? Macam orang lain tak penat je. Haha. Ermm,nak cerita apa lagi? Ohh , entahlah. Tak ada idea.So , nanti lah aku tulis cherita lain pulak ;)


2 comments:

pzan said...

FUUUUUUUUUUUUUUU....hehehe

Ijah EmoTemo said...

pzan..nangiss sgt nk minum fu bagai :nangis: