Home

Monday, June 27, 2011

Buku Sejarah Pun Nak Suruh Aaron Sign?


Aku cuba ringkas kan cherita ye. Sebab aku tak nak tulis panjang-panjang. Versi panjang tunggu lah sehari dua hari lagi. Sabtu lepas aku dengan kakak aku dapat jumpa Aaron Aziz di Curves bersempena dengan Karnival BSN. Pergi tak rancang apa-apa pun sebab plan asal memang nak pergi makan meatball dekat Ikea. Lepas tu dapat tahu Aaron ada dekat sana try lah intai-intai dan iye sekali lagi aku jumpa Aaron. 

Aku sempat bergambar dengan Aaron. Itu yang penting ye. Tak puas-puas bergambar dengan Aaron ke apa aku ni? Tak lah , dah alang-alang kan , ajak aje lah bergambar. Lagipun Aaron macam biasa dah kenal sangat muka aku. Heh. Lepas tu benda paling seronok ke , kelakar atau tak tahu nak cakap macam mana ; bila orang lain hulur novel Stanza Cinta ke , Kasih Yang Suci ke , or Ombak Rindu suruh Aaron Aziz sign ... aku pulak hulur dengan pantas nya buku NOTA SEJARAH aku untuk Aaron Aziz sign. 

Oh na na , memang kerja gila sikit. Sebab masa tu aku memang bawak buku nota sejarah sebab nak baca dalam LRT kan. Heh , sekali datang idea gila rasa nak meraung kejap. Erk.



Good Luck For Ur SPM.
Aaron Aziz.
Kau Hado?
*matilaa*

Sebenar nya Kak Fieza hampir pitamz tengok aksi aku kasi buku Sejarah tu. Siap kecoh dekat orang sekeliling : Budak ni SPM Candidates. Hamboii Kak Fieza perlu ke nak kecoh dekat semua orang? Hahahaha. Punya gigih aku tolak Aaron ke dalam sikit sebab tak nak orang nampak buku apa aku kasi sekalii Kak Fieza pergi kecoh dekat semua orang. Choyy!! Hahahahah.

Pasti nya Aaron blur mula-mula siap gelak terkejut ye. Aku pun buat muka sengih tak tahu malu lah kan? Tak kan nak menangis kot. Ekekekek. Lepas tu Aaron sign aje dekat buku aku tu ha. Aku terus tersenyum lebar ye. Tapi aku pun ala-ala pikir jugak sekarang , gigih sangat kan suruh Aaron sign dekat buku tu? Tapi tak salah kan , ala-ala pencetus semangat nak belajar untuk SPM ni yuols. Haruslah buat koleksi sampai tua tunjuk dekat anak cucu ye. *matilaa. Retis-retis jugak , lagha-lagha jugak , SPM jangan lupa pulak. *nangishensaf*


masa ni Aaron dah tergelak sebab Kak Fieza cakap 
: Aaron posing puhlease dengan buku tu.
Aaron ala-ala jawab : Posing? 

Itu yang muka macam tergelak tu :P
Bukan macam ye tapi dah memang tergelak masa tu. Tak pasal-pasal riuh kejap masa suruh Aaron posing dengan buku tu hahaha :P


muka tahan gelak. hahah.

Hiks. Itu aje nak cherita dekat sini. Untuk gambar-gambar lain tentang event Karnival BSN ni aku tak berani janji bila aku nak tepek sini. Sekadar gambar ini aje ye dulu. Oh ya kredit gambar-gambar cantik meletopz dari Kak Fieza @ Colmar. Heheheh , kalau ikut gambar aku memang kelabu asap ye , blur tak pasal-pasal sebab nya aku tersalah setting kamera. Hanjj betul kamera tu ye. CHOYY.

Macam terpanjang pulak entry ni kan? Jangan pulak cakap aku ni tegar Aaron Aziz ke tergila-gila kan Aaron ke atau sama waktu dengan nya ke apa ye. Aku just minat biasa-biasa aje and nanti lah aku cherita panjang lagi tentang event ni dan benda-benda lain ni. Malas nak tulis sekarang. Aku bukan apa , tak semua orang suka dengan apa yang kita tulis. Aku tulis ni sebagai tanda kenangan yang nak di titipkan di dalam belog aje. Tapi belum tentu orang anggap sama macam yang aku niat kan itu kan? Dah kebetulan aje semua ni. Tak rancang pun. Memang yang kita tidak rancang itu lagi best daripada yang rancang tau :P


thank you Aaron Aziz untuk minggu yang ketiga kita berjumpa.
:)

So , nanti kan lah ye cherita event ni bila aku rajin nanti. Aku bukan tak nak update selalu tapi kekangan masa dan macam aku tulis di atas tu tak semua orang suka dengan apa yang kita tulis. Aku tak nak orang muak baca cherita tentang artis dan jumpa Aaron Aziz selalu ni ha. Aku sekadar nak berkongsi gambar aje. Nanti kalau aku rajin aku update petang karang. Tapi kalau tak tunggu lah bila masa aku free nanti.

Sebelum aku terus membebel tak tentu hala dan tanpa arah tujuan baik aku berhenti menulis. Ekekekek. Nanti aku puji melambung Aaron ada pulak yang muntah tepi laptop tu kang. Tak pasal-pasal nak salah kan aku pulak. Ish ish. Kalau suka baca , tapi kalau tak suka tak payah baca. Senang bukan? :)

Weekend lepas korang pergi mana?Ada buat aktiviti menarik tak? Hiks.

Terima kasih sudi baca entry ni :)

31 comments:

Mama Zharfan said...

glamer tu :)

miloaiskurangmanis said...

hari ni ponteng ke hapa???
hahahahah

nok... gigih banget uols ni nak jumpa abg aron uols nih!

sila pastikan sejarah uols skor A1 ye!...

Nurul Jannah said...

sejarah kena dapat A+ la camni :D

Gadis Kampung said...

wah syoknyer dapat jumpa seth tan...bagus juga suruh aoran aziz sign kat buku sejarah at least boleh jadi sumber inspirasi untuk dapat A dalam SPM nie...goood luck SPM...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

mesti aaron dah cam muka uolls khen...curlasttt mek ijah :D

Ijah EmoTemo said...

mz - heheheh sgt glemer hahah. harus jaga elok2 buku ni ekekek

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> idak ler , arini cuti peristiwa , sabtu lepas ari sukan.

hahaha , kebetulan la noks. aiols pergi ikea then dpt tahu dia dkt sana try je coba2 nasib tgk dia sekalik haha tehtap diva aiols dpt jgk bergambar segala hiks.

itulaa kan , harus A1 ye. amin haha

Ijah EmoTemo said...

jannah >> heheh , insyaAllah. dah dpt sumber inspirasi kan :P

Ijah EmoTemo said...

GK >> heheheh , secara tak sengaja kasi buku tu act. hehehe. insyaAllah sumber inspirasi gitu. Thanks ye :)

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hahah mmg dah cam. dia nmpk aiols je terus dia angkat tangan hahaha. ekekek tak ada la curlast mana pun hiks.

Ijah EmoTemo said...
This comment has been removed by the author.
Ijah EmoTemo said...
This comment has been removed by the author.
tiefazatie said...

konpem la c aaron aziz nie kenal ko dik..haha

Ijah EmoTemo said...

ifa >> hahahahah.. mmg dia dari jauh nmpk ijah dah lambai tgn hahah

Afiqa Dayana said...

haha, terbaik lah !
kalau jmpe aaron lgi, kim salam kt dye ehh . hihi :D

Ijah EmoTemo said...

afiqa >> hahaha terbaik sgt! keh keh.
hiks , insyaAllah :)

Ana Suzana said...

akak nak bg buku masakan suruh beliau sign leh tak.. ekekkeke.. Ooo.. pi jugak ye karnival bsn rupanya.. dah agak dahhhh.. kekeke

Ijah EmoTemo said...

kak ana >> hahahahah , boleh boleh. tp nk tulis apa nnt kak ana? ekekeke.

hahaha kebetulan je pergi ekekeke. dah alang2 smpi ikea terusla terjah curves. hiks.

Dini Harri said...

ya ampunnnnnnn!! gigih sangat! harap lepas ni sejarah dapat A+! :P

AnneRaini said...

bestler dpt jumpe retis...Tak kesahlah buku apepon yg penting ade sign aaron aziz..hehehe

Ijah EmoTemo said...

abg dini >> hikhik. sekali sekala bergigihan tak ada salah nya khen :P

insyaAllah. gigih ni baca buku skrg. spm tak lama aje lagi *gigil*

Ijah EmoTemo said...

anne >> heheh mmg best. tp retis sama je ni yg jmp hahahha. heheh.

Ijah EmoTemo said...
This comment has been removed by the author.
tiefazatie said...

wahhh...serius???jeles..nak gak...haha..nt klu jmp l g..kim slm tau!

Ijah EmoTemo said...

ifa >> heheh iye betul. cuma ijah tak pernah bagitahu nama ijah. cuma dia kenal muka ijah je. hiks.

haha insyaAllah nnt klu jmp lagi ijah smpi kan slm utk ifa :)

MamaYatie said...

kalo ekau tak dapek A+++++ den tak tau la dikk ooiii...kekkee

Ijah EmoTemo said...

kak yatie >> hahahah insyaAllah ... dah dpt pendorong smgt tu :P hahahah

. said...

sej kena A+ laa . bole ? :P

Ijah EmoTemo said...

nawal >> hahaha , sure insyaAllah :)

Ijah EmoTemo said...
This comment has been removed by the author.
Ijah EmoTemo said...
This comment has been removed by the author.