Home

Thursday, June 9, 2011

Lagu Berhantu.

Uiks. Hantu? Berhantu? Eiii simpang tau. Ini bukan nak cherita kisah misteri nusantara memandangkan aku pun seorang yang penakut kan. Hikhikhik. Entry ini pendek sahaja sebab aku pun tak larat nak tulis panjang-panjang. Keh keh keh. Kalau perasan aku selalu betul tulis panjang-panjang. Dah cut cut cut pun panjang lagi tulisan aku. Adess. Hiks.

Oh ya sebelum aku semakin seronok menulis , just nak share lagu berhantu yang aku tengah suka dengar sekarang nih. Sofaz - Sesuatu Yang Berbeza. Penangan Nora Elena lah ni. Lepas ni penangan Stanza Cinta pulak kot :P




Ada sesuatu yang berbeza,
Saat ku lihat senyum manis mu
Ada sesuatu yang tak bisa ku ungkapkan
Saat ku bertemu dengan dirimu

Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku


Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku
Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini


Mungkin ini semua hanyalah perasaan
yang singgah dan pergi meninggalkan ku
Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku


Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku
Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini
Hiks. Tak tahu kenapa lagu ni macam syok betul dengar sampai hari-hari pun dengar jugak. Bagi aku lagu ni okay lah , best untuk di dengar. Lepas tu lirik dia pun best jugak. Heh. Semua rasa best kan. Lagipun OST-OST Nora Elena memang semua best-best. Tapi aku cuma jarang dengar yang Erry Putra punya OST sajork. Hakhak , diskriminasi sangat kan? Ekekeke. Cuma ada kawan-kawan bergebang hal Nora Elena sajork yang tahu kenapa. Muahaha. Malas lah nak cherita sini. Keh keh.
So korang ada tak lagu berhantu yang korang asyik dengar sekarang ni? Hiks atau sama jugak dengan aku dengar OST-OST Nora Elena? Heee.
Terima kasih baca entry ni :)

4 comments:

Mama Zharfan said...

besh ker lagu ni..nanti me nak try dgr :)

miloaiskurangmanis said...

again....! another lovey-dovey muntah wok-wek punya drama!
not for me... thank you!

Ijah EmoTemo said...

mz >> utk ijah mmg best and ok utk dgr. hiks. ;)

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> hakhakhak , ini ok lagi daripada erry si votox itu tau . lol.