Home

Sunday, June 5, 2011

Vote & Wins M&M | Korang Tak Nak Join? Senang & Mudah untuk Menang!

Korang pernah tak makan coklat M&M ? Mesti pernah kan? Alah coklat yang ada macam-macam warna yang sangat menarik hati dan bila lepas makan lidah korang pun akan jadi warna warni gituew. Hiks. Dia ada dua jenis ke macam-macam jenis aku pun lupa. Tapi aku selalu makan yang milk chocolate sebab aku tak suka kacang. Tehehehe.


yummy yummy! 
bila tension sangat elok makan chocolate ini.
tapi kalau lepas tu berat badan naik sila jangan mengadu. *meraung*

Jadi tadi masa aku bukak belog aku , aku ternampak sesuatu yang menarik. Apakah? Ada contest VOTE & WIN. Aku macam teruja lantas membuka ikelan itu dan ternyata memang contest yang menarik , mudah dan menang. Sangat mudah untuk menang dan hadiah-hadiah yang di tawarkan pun menarik tau!


tengok tu!

tidak ke menarik hadiah nya itu?

GRAND PRIZE : USD 1000 okeh : shopping voucher kata nya.

WEEKLY PRIZE : M&M's DISPENSER x 225 & M&M's KEYRINGS x 225

Woah sangat menarik tau! Bagi aku memang menarik dan mudah juga cara nya dan tidak rumit langsung untuk menyertai nya. Korang cuma perlu pilih dan vote di antara 5 candydate yang comel-comel itu yang korang suka dan vote dan send penyertaan dan mana tahu boleh menang kan? Korang tak mahu join ke? Okay meh aku bagitahu bagaimana untuk join contest yang sangat mudah ini.

Pertama : Korang kalau ada nampak iklan M&M : VOTE & WIN  di dalam belog ini eheh atau di mana-mana belog korang sila kelik ye. Maka nanti bila korang bukak akan terus nampak macam gambar di bawah ini.



Kedua : Kemudian korang tekan lah yang mana satu yang korang minat. Macam aku , aku pilih RED dan aku click pada RED.


Ketiga : Selepas korang pilih RED nanti akan muncul macam gambar di bawah ini. Nanti dia akan kasi description lah RED ni jenis perangai macam mana ke apa ke semua lah kan. Then macam korang nampak tu kan VOTE NOW ; click di situ.


Keempat : Selepas korang dah click VOTE NOW , korang akan nampak macam gambar di bawah tu pulak. Kalau korang dah yakinnnn betul , ceh , korang terus tekan VOTE NOW lagi sekali


Kelima : Selepas itu , dia akan suruh korang isi tarikh hari jadi korang dalam kotak di sediakan itu. Sila isi dengan betul ye. Erhiks. Selepas itu korang isi jugak character yang di kaburkan itu , isi dengan tepat. Mudah aje tu. Kemudian terus tekan SUBMIT YOUR VOTE.


Keenam : Kemudian nanti akan muncul seperti gambar di bawah ; cuma tick di kotak kecil menandakan korang setuju dengan syarat-syarat nya.Hepp jangan lupa baca dulu syarat-syarat nya okeh.


Ketujuh : Kemudian korang cuma perlu isi info-info penting seperti gambar di bawah ini. Mana tahu kot-kot ada rezeki untuk menang kan? :)


Ehiks , selesai. Mudah bukan ? Cuma perlu pilih yang mana korang suka , click vote , tulis info penting dan submit. Hiks , kalau ada rezeki boleh menang hadiah-hadiah yang menarik tidak kira utama mahupun yang mingguan kan? Hiks. Nanti kalau nampak dekat belog aku ni , try la click and join. Sebab banyak kali jugak aku nampak dalam belog aku ni. Itu yang aku try click jugak. Ekekekek. Sekali kau menarik aje kan? Tak pun korang boleh terus pergi ke SINI.

Oh ya sebelum terlupa ,  korang boleh VOTE beberapa banyak kali yang korang mahu. Itu yang aku baca dalam syarat-syarat nya lah kan. Hiks. Dan dan sebelum terlupa lagi ; korang boleh vote suka hati dan join dari 1 Jun 2011 sehingga 15 Julai 2011. So , korang tak nak join ke? Sangat lah senang dan mudah untuk menang kan? :)

Terima kasih sudi baca entry ni :)

2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

USD 1000 shopping voucher? mak aiii heaven giler buat pengemar kaki shopping macam ai ni...but ai nie ada penyakit la...penyakit malas hikhik...malas giler nak join contest...parah nie :((

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hik hik itu lah kan ? mmg heaven gila katanya. wlupun ai still mencongak berapa nilai tu ekekekek.

ai pun jenis malas. klu sekadar nk cuba nasib ok la. tp klu nk join betul2 serius heheh mmg tak la ;P