Home

Friday, June 3, 2011

Rezeki Awal Bulan June. Terima Kasih Taylor University!

Tak perlu cakap banyak-banyak pun mesti korang dah tahu isi entry ini kan bila tengok tajuk tu. Tadi pergi dekat Nuffnang lepas tu terkejut jugak la bila tengok dapat lagi 1 BE. Alhamdulillah. Rezeki bulan Rejab dan awal bulan June. Syukur lah. Harap-harap iklan ni mampu bertahan lama sikit. Heheh.

Makna nya sekarang aku ada 2 buffered earning yang tengah running dalam belog aku ni lah. Alhamdulillah. Meskipun nilai dia tak sehebat nilai korang yang lain dan BE aku pun tak sebanyak macam orang lain tapi atleast ada jugak menempek dalam belog pun dah bersyukur. Alhamdulillah. 


terima kasih Taylor University :') 
iklan yang menempek dekat sini ialah Taylor University Open Day June 2011. ehem.
baru ingat nak buat entry khas pasal iklan tu semalam , alih-alih hari ni dah jadi BE ye :)

Nilai untuk iklan terbaru ni masih ciput. Kalau boleh bertahan lama iklan ni , insyaAllah naik lah sikit-sikit nilai iklan tu kan. Heee. Tak sangka sebenar nya bakal mendapat BE baru sebab biasa nya sangat-sangat susah nak dapat. Tapi dah rezeki kan , syukur sangat. Terima kasih Taylor University dan terima kasih Nuffnang kerana sudi pilih belog meks lagi untuk di tepek kan ikelan-ikelan ituew. Matilaaa buat ucapan macam menang ratu kebaya sajork. LOL. But yeah sangat-sangat bersyukur dan gembira dengan BE yang baru ini ;)

Oh ya ini alang-alang cakap hal Nuffnang nak kongsi sikit tentang UV traffik aku. Biasa sangat. Tak pernah capai 200+ ke atas. Kalau dapat 100+ pun dah kira bersyukur habis lah tu kan. Maklum lah kan , belog aku ni belog picisan sajork. Bukan belog glemer ke hape kan? Hakhakhak. Tapi minggu ni , alhamdulillah UV traffik aku naik sikit sebab mungkin aku banyak belogwalking dan ehee minggu ni pun banyak entry aku tajuk dia erhiks yang memang menjadi keyword di google. Kira itu penyebab kot yang naik boleh tahan mendadak. 


eheh. tengok lah tu , belog picisan ikan bilis memang macam ni. sekejap naik mendadak. nanti tengok kalau esok lusa mesti turun mendadak jugak. sob sob sob.

Ehiks. Tapi okay lah ada jugak yang sudi masuk kan daripada tak ada langsung. Ekekekekek. Memang this week punya UV traffik sangat memberansangkan sampaikan tak payah belogwalking banyak sangat pun , UV traffik tinggi daripada kebisaan nya. Oh ya ya mungkin tak banyak macam korang. Tapi okay lah tu. Hahaha. Lagipun aku blogging just for fun and aku kan suka membebel dan menulis kalau tidak tak kan lah entry aku semua nya panjang berjela tahap juling mata. Ekekekek.


meks terharu bila tengok banyak senarai negara-negara lain yang turut datang menyinggah ke sini :')

over kau maria! lol.

Tapi memang benar aku cakap terharu okeh meskipun ada yang kata "entah-entah dia sesat tak masuk belog kau , nak cari lain jumpa benda lain" erk. Tak kisah lah noks. Ekekeke. Terima kasih buat semua yang sudi masuk menyinggah ke dalam belog ini , yang sudi memberi komen di setiap entry-entry aku dan ehem sudi jugak meringan kan mouse korang menekan ikelan yang tersiar dalam belog ini. uhuk uhuk. Matilaaa. Aku sangat menghargai korang semua ini. :')

Tak lupa jugak untuk mereka-mereka ini. 


Terima kasih kerana sudi "follow" aku walaupun belog ini kadang-kadang merapu nya boleh tahan hebakkk dan kadangkala nya pula emosi bercerita tentang kehidupan jatuh bangun dia pun boleh tahan banyak dan kadangkala nya cuma gambar dan youtube yang di selitkan lebih banyak daripada bercerita tapi aku rasa aku lagi banyak membebel lah. LOL. Tapi terima kasih kerana sudi jugak "follow" aku. Maaf kalau aku tak follow balik korang. Tapi korang boleh tinggalkan link url belog korang dekat Exchange Link itu tau. Nanti lagi mudah sebab bila korang update aku boleh nampak ;) 

Okay lah , rasa nya dah tak ada benda nak tulis lagi. Risau makin panjang berjela pulak entry ini. Hahah , mahu pitamz korang nak baca. Ehem , lagipun nak sambung tengok #sethan la :P Hakhakhak. Lepas habis tengok #sethtan aku nak tulis pasal drama tu pulak :P Itu pun kalau aku larat la. Hiks.

Terima kasih sudi membaca entry ini :)


10 comments:

rinaDOrina said...

best2 dapat BE!!

miloaiskurangmanis said...

iols jeles
masih ada iols nak tanya pasal mende ni
nanti bila kita jumpa ye nokkkk!

Ijah EmoTemo said...

rina >> hiks mmg best :)

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> hiks. takpe nnt kita jmp2 ai terangkan lagi ;)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ai dapat BE pow terkejut...byk dpt air asia,celcom...sikit lagik leh cash dah noks...ai pow terkejut nie...alhamdulliah walaupow x fofuler mcm blog org laen kan...

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hiks. sama la. ijah ni pun terkejut jgk sbb mmg malas nk mengharap sgt. tp alhamdulillah rezeki kan :)

wah , best tu ;) ijah ni pun tunggu next month insyaAllah boleh la cash out :)

kakngah said...

ada BE ni.. kene rajin update la.. Bw banyak2.. then BE akan beranak pinak.. hihihi!!!

Ijah EmoTemo said...

kak ngah >> hiks tq sharing tips :) insyaAllah akan gagahkan diri update selalu heheheh. BE tu setakat ni mmg terlebih rajin sbb cuti sekolah ekekek

leen said...

seronoknye dapat BE ek?
http://sambalikanbilis.blogspot.com

Ijah EmoTemo said...

leen >> hee mmg seronok sbb dpt kumpul duit lebih :)