Home

Thursday, June 9, 2011

Diam.

Tak larat nak menulis ayat emo-temo sebab bila emo-temo punya ayat keluar mahu panjang berjela entry ini nanti mengalahkan aku buat promo untuk Stanza Cinta pulak kang. Aku malas nak emo-emo sangat malam-malam macam ni sebab banyak lagi benda lain yang aku boleh buat selain daripada emo-emo ni kan? Ya betul. Heh.


Aku tak larat nak tulis panjang-panjang yang bersarang dalam kepala ni. Nak kena simpan jugak mana-mana yang dalam ulu hati ni. Kalau luah je semua apa guna nya rahsia kan? Ewah apa main ayat pusing-pusing ni kan? Huh.


Senang cherita , emosi tengah tak berapa nak stabil. Bukan gila. Tapi tak stabil bermakna tengah emosi yang ala-ala macam-macam bersarang ni ha. Haish , nak cherita pun tak ada mood. Sejak asyik peromot drama aje kan , sampai nak cherita kisah diri sendiri pun tak menarik. Mohtif sangat kan? Huwarghh. Matila statement. Ekekek.


Lagi baik diam. Diam itu yang terbaik. Tak menampak kan kebodohan diri sendiri dan menambahkan dosa mengamuk tak tentu hala. Silent is power bukan? Eh tetibe. -.-' Malas tulis banyak. Nak cakap banyak pun malas. Ini entry pasal diam ke malas ni Jah oii? Y_Y


Nah dengar lagu ni. DIAM je -.-'




So amacam korang punya hari , hari ni macam mana? Aku punya tak ok lah kot. -.-' Hmmm. 


Terima kasih baca entry ini :)


6 comments:

miloais said...

..........................................................................................................................................................................

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> hakhakhak. ai suh diam mulut je la. huwaaa. mohtif sgt khen? hakhakhakhak.

miloais said...

owhhh... iols salah pemahaman
maklum le... sekolah tak tinggi
takat dua tingkat sajorkkkkkkk!
hak hak hak

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> wakakakakak. guling-guling ai gelak ni. hahaha. choyyy kaka milo hahahahah

♥ iLi ♥ said...

no komen. camne ni?

nk diam je. boleh? wakaka...

Ijah EmoTemo said...

kaka ili >> choyyy haha.