Home

Wednesday, June 1, 2011

Ini Bukan Awan Nano. Tapi Ini Awan Berbentuk Love!

Semalam aku dengan parent aku keluar pergi macam-macam tempat. Dah terasa ala-ala amazing race gitu walaupun cuma duduk dalam kereta aje kata nya. Lepas tu aku ternampak sesuatu yang menarik minat mata aku. Kalau sesiapa yang dah like fanpage Cherita Emo-Temo mesti dah tahu kot. Aku dah letak dekat situ sekeping gambar. Hehe.

Aku nampak awan berbentuk LOVE. Tak tahu lah kalau cuma pandangan mata aku ke kan. Tapi lepas aku letak dalam facebook aku memang ramai cakap macam love. Hee. Cantik dan teruja aku tengok. Memang cantik tau. Aku risau lah pulak kot kot aku berimaginasi tinggi sangat sampai awan tak ada rupa pun aku cakap awan berbentuk love kan? Nangis sangat nanti. Hiks.

Ok ini lah dia ... Awan Love. Hakhak. Feeling nak buat tajuk Awan Nano ler tueww. *pang*


subhanaallah. cantik kan :)

Hiks. Kekdahnya semalam pergi macam-macam tempat dan macam-macam gambar yang sempat aku snap. Termasuk lah gambar syok sendiri mulut muncung dan perasan cantik sekali ye. Heh. Tapi itu nanti-nanti lah aku letak dekat sini. Hakhakhak. Tapi sediakan baldi dulu ye kot kot korang termuntah salah kan meks pulak kan? Hikhik. *pang*


Hari ni tengah tak ada mood sangat nak update banyak-banyak macam semalam. Hiks. Semalam terkejut jugak tengok UV traffik sangat memberansangkan sebab aku kan ada letak entry yang ala-ala retis bergosip gituew. Hiks. Selalu nya nak dapat UV traffik tinggi-tinggi memang kena laa berblogwalking tahap lebam tangan tapi semalam aku memang tak ada masa sangat nak blogwalking sebab semalam dari pagi sampai tengah hari aku keluar rumah. Cuma tinggalkan entry autopost sahaja. Then tengok yang masuk dalam belog ni ramai sangat. Alhamdulillah. Mek suka noks! Jangan lupa kelik ikelan sekali errkk.



tadi check dalam folder pic , baru sedar dengan gambar ini.
ada love jugak. tapi kan masa ni aku tengah boring saja-saja nak ambil gambar awan.
hee.

Hiks. Saja-saja nak kongsi dengan korang gambar-gambar ni. Banyak lagi gambar awan ni. Tapi internet sangat lembap dan aku pun tak kuasa nak menunggu bagai untuk lagi tiga empat keping gambar. Heheheh. Korang ada tak suka ambil gambar awan dalam kereta macam aku? :P

Terima kasih sudi baca entry ni :)


6 comments:

PinKy MoMMa said...

alahai suka baca novel tapi tak terbaca sejak ada sikenit kenit nih ehehe..x jadi keje dik oii ;)

AmyZana said...

wah....cantiknya.... :0

Ijah EmoTemo said...

akak pinky >> hikhik ijah paham tu. ijah pun klu si kenit ada , tgh baca novel mesti dia sibuk nk baca jgk. ekekek

Ijah EmoTemo said...

amy >> kan? :) cantik!

Hanisah Safian said...

Tenang tengok awan membiru :)

Ijah EmoTemo said...

hanisah >> kan :) ijah suka tgk awan :)