Home

Thursday, June 30, 2011

Back To Basic.

Minggu ni boleh tahan emo jugak. Macam-macam benda yang bersarang dalam kepala otak. Meski entry-entry sebelum ini nampak bahagia sampai hulu hati , gelak sampai tak keluar suara dan tersenyum sampai ke telinga tapi hakikat nya sebenar nya bukan. Banyak benda yang sibuk di cerna dalam kepala otak ni. Sampaikan terasa tertekan tahap melangit. Sangat tertekan.

Ikut kan hati nak omel macam-macam benda tapi rasa nya tak semua benda kalau tulis di sini orang akan faham. Apatah lagi bila kita tulis kan , kadang-kadang bila baca bunyi macam kasar tapi tak siapa tahu bila kita tulis punya lah penuh perasaan dalam taman siap sendu sendu lagi kan? Heh. Itu pasal aku sekarang malas nak menulis emo-temo sangat. Diam adalah yang terbaik buat masa sekarang. Err atau perlu ke sekarang tukar nama belog? Cherita Riang Ria? Muahahahah CHOY seribu kali! Ekekekeke.

Ehem berkaitan dengan tajuk entry ni. Lepas ni aku dah kena kembali kepada asas. Back to basic. Mungkin agak terlambat tapi never late than never right? Apa yang terlambat? Biar lah rahsia. Menggedik sungguh. Tapi sungguh idea mencurah-curah cuma aku rasa macam malas nak tulis apa-apa malam ni. Kalau tak di sebab kan sangat tertekan , maka aku update jugak belog. Maklum lah menulis terapi tekanan aku. Begitu lah kan. Sekarang ni bukan setakat tertekan tapi letih dengan keadaan sekarang ni. Haih.

Aku memang tengah malas nak tulis panjang. Entah apa pasal macam idea banyak sangat nak menulis pun macam-macam cherita tapi mak aih bila dah separuh tulis macam malas gila nak publish. Last-last jadi perkasam dalam draft aje. Padahal kan banyak betul yang nak update dalam belog ni tapi semua nya tertangguh. Aku update yang mana orang nak baca aje. Curlast kan mengikut permintaan sangat-sangat. Heh. Nak update banyak-banyak dalam satu hari aku pun takut orang cakap aku over betul update belog -.-' So cara terbaik tunggu lah mood aku ada nanti aku update cherita basi aje la. Ehiks.

Okeh , tak mahu bebel panjang-panjang. Nak letak sekeping gambar. Aku rasa sangat cantik gambar dekat bawah ni. Hehehehe. Tak tahu lah kalau mata aku je kot yang rasa cantik. Heh. Maaf kalau korang rasa aku punya entry kali ni macam entah apa-apa. Aku nak tulis macam-macam tapi dalam masa sama aku fikir macam-macam bila tulis benda ni maka jadi lah isi mengarut merapu dan meraban tak tentu hala :/


Ahad lepas.
mata aku rasa cantik pulak gambar ni , tak tahu kenapa -.-'

Sekarang tengah dalam keadaan tertekan , emosi dan penat. Tak mahu tulis panjang-panjang. Diam adalah yang terbaik. 

Terima kasih kerana sudi baca entry ini :)

4 comments:

miloaiskurangmanis said...

why my dear????

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> tgh mood emo-temo menghantui diri -.-'

tiefazatie said...

chill3...hee..

Ijah EmoTemo said...

ifa >> hehe ijah try :) thanks ye :)