Home

Saturday, June 4, 2011

Senyum. Tak Perlu Kata Apa-Apa.

Selamat Pagi! Dah breakfast? Dah gosok gigi? Dah mandi? *pang* Over bebenor bertanya ni. Ehiks.

Teringin nak update macam-macam. Semalam dah separuh jalan tulis pasal drama Nora Elena tapi haih macam tak suka dengan ayat merapu tu terus aku padam semua. Heh. Mengada-ngada sungguh. Lagipun semua macam tengah sibuk cakap pasal Nora Elena kan? Hiks. *tongkatdagu* Hakhakhak. 

Baideway , tadi check folder gambar aku yang beratus-ratus tuh , jumpa gambar dekat bawah tu. Heheheh. Masa tu on the way ke macam-macam tempat , ayah aku kasi paper The Sun , jadi aku pun baca then aku pun nampak ada benda menarik untuk di kongsi maka aku pun snap la. Heh , panjang berjela nak karang ayat sebab menyebab tu kan? Hiks.

SMILE TO GOOD HEALTH



Aku malas nak snap penuh. Cukup korang baca tajuk tu iye. Senyum untuk kesihatan yang baik. Wah , lepas ni harus lah aku senyum tanpa henti. Tapi kalau overheksaited senyum sangat pun bahaya. Kang ada yang tanpa ragu-ragu terus hantar korang dekat Tanjung Rambutan meraung okeh? Ekekekek.

Tapi rasa nya ramai kot wanita-wanita dekat luar sana asyik tersenyum kan? Ini mesti pasal Seth Tan tu lah kan? Hamboii. Erkk tapi lepas ni boleh lah buat alasan "meks senyum sebab meks nak kasi kesihatan lagi baik.err" hak hak hak. Eh tak lawak. Tak habis-habis aku dengan Seth Tan ni -.-' Mahu jugak makan tapak kaki orang kang. Ekekekek.


scary pulak meks tengok ada warna hijau ni. selamat dah bangun tidur , kalau tak sure jadi nightmare semalam tau. erhiks.




Dah alang-alang dengan tajuk Senyum Senyum Senyum , moh lah dengar lagu Najwa Mahiaddin dan Malique iniew. Senyuman pun sedekah jugak kan? Tak rugi pun kalau melemparkan sedikit senyuman. Lagi manis ada lah , tak kira lelaki atau perempuan ye. Hiks.

Terima kasih baca entry ini :)


6 comments:

AmyZana said...

hehe. cube try senyum kt org yg kene cancer tgk die sembuh x XD

:D

Ijah EmoTemo said...

amy >> kita mungkin tak boleh kasi dia sembuh tp dgn senyuman kita boleh kasi semangat :)

A retarded kitty said...

senyum nampak gigi colgate

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

senyum pengubat duka...senyum juga satu sedekah...boley jadik awak moda gitew...auchhh!

Ijah EmoTemo said...

kitty >> hiks itu pun ok jugak ;P

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hiks itu lah kan? senyum boleh awet muda gituew hiks ;P