Home

Sunday, April 1, 2012

Rezeki Akhir Mac : Terima Kasih Digi WWWOW Awards 2012

Setelah sekian lama menyepi dari menulis apa-apa , akhirnya Jijah muncul kembali. Biasalah, kadang-kadang dalam kehidupan teringin juga untuk lari sebentar dari apa yang kita selalu lakukan. Tapi bukan lah lari terus dari semua benda. Itu tak matang kekdahnya. Heheh. Bila dah terlalu lama tak mengetuk kibod untuk mengupdate cherita baru dalam belog kesayangan mula lah otak agak lambat sedikit untuk memberi idea apabila menulis kan? Heheh , tehtap kau Jah nak salahkan otak kau kan Jah?


Hehehe sebenarnya terharu jugak dengan Nuffnang. Dikala aku tengah berserabut dengan macam-macam sehingga konon nya malas nak update apa-apa lagi dalam masa terdekat, tiba-tiba check Nuffnang , ada dapat lagi 1 Buffered Earning. Alhamdulillah. Rezeki lagi. Sungguh tak sangka akan dapat lagi 1 BE memandangkan ada 1 BE yang tengah running dalam belog Cherita Emo-Temo ni. Hehehe. Syukur sangat.



thank you Digi WWWOW Awards 2012

thank you Nuffnang

:)

Hehehe sebenarnya sejak Khamis lepas nak update cherita ni tapi biasalah , dengan kelembapan internet tahap siput dan macam-macam hal lain membuatkan Jijah langsung tak ada hati nak update apa-apa. Tapi syukur hari ini internet laju semacam aje hehehe. So ambil peluang nak update belog khen? Hiks.

So apa citer korang semua? Ada tak yang dapat BE baru macam aku? Kalau ada yang masih belum dapat , sabar okay. InsyaAllah kalau ada rezeki , akan ada rezeki untuk korang. Hiks. Nanti aku akan cari balik tips yang pernah aku dapat dulu-dulu macam mana nak dapatkan BE semua ni okay. Aku pun dah lupa dekat mana , semua segala bookmark bagai yang pasal nak dapatkan BE ni heeh. Okay lah , aku ni sebenarnya masih lagi lemau kesan pergi berendam dalam sungai semalam. Later aku cherita okes! Hihihi , ada banyak lagi cherita nak kongsi but soon aku update. Phewww.

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

2 comments:

miloaiskurangmanis said...

lagi2 BE nuffnag - mencik lah...
[kata orang yg tak penha dapat BE!]
uwaaaaaaaaaaaaaaaa!~

Ijah EmoTemo said...

kaka milo - hahahah sudehh jgn nk mencik2 :p