Home

Wednesday, April 27, 2011

Mood Mati. Anda Pula Bagaimana?

Tadi , tangan gatal pergi tengok "sesuatu".
Lepas tu tiba-tiba mood berubah serta merta.
Macam-macam rasa datang menerjah dalam diri.

menyesal.sedih.emo.

Tak pasal-pasal terasa macam tu.
Tak pasal-pasal mood mati.
Tak pasal-pasal aku emo-temo seorang diri.

Mujur Cik Kekure sempat tarbiah dekat skype.
Sempat lah kena tarbiah berpuluh-puluh patah.
Ehiks.
Tenkius Cik Kekure sebab memahami ai yang suka emo-temo tak bertempat ni.


Mujur lah , 
Tak melarat sangat emo-nya.
Tapi tetap sedih lagi ni.
Tetap rasa macam-macam.

Ini bukan entry mintak simpati mahupun mintak pelempang.
Tapi ini entry memang aku tengah sedih sebab tengok "sesuatu" tu.
Mungkin sebab tak ada peluang nak join bersama.
Mungkin jugak sebab tak ada peluang nak rasai bersama.
Tapi mungkin ke satu hari nanti akan rasa jugak?
Tak kot.


Zaman remaja sekali je.
Zaman nak rasa "itu" pun sekali aje.
Lepas ni semua berpecah.
Lepas ni semua berpisah.
Silap-silap aku pun dah tak ingat apa-apa kot?
Atau macam mana?


HAISH. DAH TAK PAYAH FIKIR , TAK PAYAH TANYA. :(

Jangan tanya apa dia dan kenapa.
Aku tengah sedih.
Aku tak rasa orang faham.
Aku malas nak emo-temo panjang-panjang.
Nanti yang sakit mental karang , siapa nak jawab?
Nauzubillah , jauhkan lah dari semua tu. -.-'


Oh ya , terharu sungguh melihat ramai yang follow aku sejak dua menjak ni.
Entah , memang aku cepat terharu.
Terima Kasih 537 emo-temo followers :)
Maaf lah kalau aku tak follow belog korang.
Tapi korang boleh suruh aku letak link belog korang dekat sidebar ni ha.
Apa lagi , tinggalkan link korang dekat EXCHANGE LINK tu ha :D


OK?
:)


2 comments:

::amoimaniac:: said...

chill lah ! tak moh emo emo lagi tau :P

Ijah EmoTemo said...

amoi >> hehehe. tgh chill kan diri wlupun emo tehtap dlm diri. hik hik.

thanks ye kamu :)