Home

Sunday, April 24, 2011

Entry Penghargaan. Lain Kali Datang Lagi.

Entry kali ini ringkas.
Sekadar untuk mengucapkan terima kasih buat Inche Nuffnang.
Semua nya pasal mendapat Buffered Earning yang terbaru.

Celcom iPhone4.

Baru sahaja muncul. Nilai dia pun masih boleh di kira guna jari.
Tapi kalau korang rasa baik dan comel , apa lagi?
Kelik lah weh. -.-'


Terima Kasih inche Nuffnang.
Nanti kasi lah lagi BE tu dekat aku. 
Heh Heh Heh :D

Tak sangka lepas guna rahasia ajaib Yuyu Zulaikha , BE datang kembali memeriahkan belog aku yang memang sentiasa kudus tak berseri dengan cherita emo-temo yang boleh bikin orang lain pun emo-temo sampai teringin juga hendak flying kick , mungkin?

Terima Kasih Yuyu Zulaikha kerana memberi tips yang tip top. 

:D

Atleast ada jugak benda yang menggembirakan di bulan "April" ni.
Tapi iyelah macam yang aku pernah cakap dalam entry emo aku sebelum ni.
Aku blogging ni bukan sebab nak duit , bukan sebab nak follower ramai berpuluh ribu , bukan jugak sebab nak traffik tinggi mencanak dan bukan jugak orang komen sujud sembah ratu dekat aku.

Tapi aku bersyukur , meski belog aku emo-temo macam tahap macam ini pun ada jugak yang sudi follow :') 
Terima Kasih kepada 512 Emo-Temo Followers :')

Terima Kasih pada Inche Nuffnang yang memberi BE yang terbaru. 
Ehem ehem yang 512 tu , tak gheti-gheti nak tolong kelik kan dah alang-alang tu kan? 
Muahahaha.

Terima Kasih juga pada yang sudi singgah menyinggah belog aku.
Kalau aku sempat aku singgah balik belog korang.
Jangan risau ye :D

Terima Kasih juga yang sentiasa menjadi tukang komen memberi kata semangat , kata nasihat dan macam-macam jenis kata :D
Kau Orang memang aku Sayang Ketat-Ketat lah :P

Senang cherita , entry kali ini entry penghargaan buat semua yang pernah hadir dalam hidup aku. 
Baik yang suka memberi aku senyuman atau tangisan.
Kalau tak ada yang beri kan aku senyuman dan selingan tangisan serta sesekali marah tu , tak warna warni lah hidup aku kan?

Maaf kan aku , kalau aku pernah buat ayat kau orang terasa hati , sentap sampai ulu hati.
Maaf kan aku.
Aku pun manusia biasa.
Kadang-kadang bila marah dalam hati menyala , syaitan duduk bisik-bisik sikit terus hembus ayat-ayat tak sedap di dengar mahupun tak comel di pandang kan?
Maaf kan sekali lagi.

Haih , akhir-akhir dari entry penghargaan jadi jugak entry emo-temo kan?

*____*



selipar bling-bling kesayangan aku yang lagi sikit nak campak dalam longkang.
derr , apahal emo ni derr?

10 comments:

Miza Yusof said...

bestnya ijah dapat BE :)
TAHNIAH YAA :)
teruskan berblogging.

Ijah EmoTemo said...

Miza : Hiks. Itulah , dh lama betul tak dapat BE ni. Agak terkejut jugak. Hehe.

Thanks Miza :) InsyaAllah akan terus berblogging. Hee.

apik pehe said...

wahhh..tahniah2..dapat BE tuuu..hehe
jangan dilempar la selipar itu..hehe..bg kt apik yer

Ijah EmoTemo said...

apik >> hiks. tq :) haha , selipar tu asyik buat hal je tu yg teringin nk campak masuk longkang. ekekeke

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

tahniah adik.. ;)
moga bertambah2 lg rzeki akan dtg..amin..

Ijah EmoTemo said...

pinky momma >> hiks. tq sis :) amin , moga2 terus bertambah rezeki. eheheh.

shark said...

pasni kne kerap r topup pakai celcom..
mn tau dpt duit sokmo cm dlm iklan tue:)

Ijah EmoTemo said...

shark >> hehehe. sila la top up. hehe.

NasZ said...

uish..bestnyer..anyway tahniah dan selamat berkenalan...

PEREBUTAN ... PART 4

Ijah EmoTemo said...

Nasz >> Hiks , alhamdulillah , dh lama jgk tak dpt BE ni :) TQ ye :)

Yeap , selamat berkenalan :) Thx sudi singgah and leave a comment here :)