Home

Tuesday, February 15, 2011

Berpantang.

fo the better hope ; for the better future ; let's start berpantang? huh? what does it means huh? *pang* apasal ayat mukadimah macam gewdiks ni?



Sejak kebelakangan ini , aku terasa macam ada aura malas untuk mengupdate belog , untuk belogwalking ataupun untuk buat apa-apa yang berasas kan internet. Kadang-kadang aku bukak je internet tapi iyelah tak ada lah most the time asyik , blogspot , twitter and facebook. Biasa nya aku sibuk cari benda-benda lain jugak. Tak perlu tahu apa benda. Sibuk je uols ni khen? Ekekekeke.

Sebenar nya untuk seketika , aku mahu berpantang dari melayari internet ataupun dalam ayat terang tanpa selindung , mahu berehat kejap dari aktiviti berblogging ini. Memang payah dan sukar , tapi kadangkala kan bila aku tulis pun aku tahu hanya ada yang baca tapi tak ada pun yang respon kan? Eheh , jadi aku rasa better aku stop kejap berblogging ini. Kejap je pun. Lagipun sekarang ini musim peperiksaan Ujian Intervensi 1 aku. Kalau aku asyik update je nanti ada lah kan mulut-mulut manusia yang shomel-shomel cakap macam-macam pasal aku. Malas nak layan tapi sekali dengar sentap jugak jiwa rapuh wa ni! Sheesh.

Ehem , jadi nya aku nak berpantang kejap. Eheh. Entahlah , lagipun nak tulis banyak-banyak aku pun jadi kemalasan sekarang. Jadi sekarang dah faham apa maksud B-E-R-P-A-N-T-A-N-G ku ituew kawan-kawan? Ngeee , anyway wish me luck for my 3 week exam and semoga aku juga dapat menjawab soalan-soalan exam ituew. Sheesh , cuak nervous semua ada ni ha. Mujur esok cuti kan. 

Oh ya lagi satu ; Salam Maulidur Rasul buat semua yang mengunjungi belog ini ye. Marilah kita panjatkan Selawat dan Salam buat Nabi Junjungan kita , Nabi Muhammad S.A.W.

 
صَـلَّى اللهُ عَـلَى مُحَمَّد صَـلَّى اللهُ عَـلَيْهِ وَسَـلَّم
يَا نَبِى سَلاَمُ عَلَيْكَ
يَا رَسُوْلُ سَلاَمُ عَلَيْكَ
يَا حَبِبُ سَلاَمُ عَلَيْكَ
صَلَوَاتُ اللهِ عَلَيْكَ
أَشْرَقَ الْبَدْرُ عَلَيْنَا
فَاخْتَفَتْ مِنْهُ الْبُدُوْرُ




nota kaki : saja-saja letak gambar aku untuk entry kali ini ; mana tahu lepas-lepas ni korang akan rindu aku kan? ngeh ngeh. 

2 comments:

Anonymous said...

Nak bepantang jugak sbb esaimen mnggunung...T___T *tunggu & lihat.. hehee

Ijah EmoTemo said...

hye faezah :)

heheheh ; ijah ni pun tak tahu la boleh bertahan lama mana. kikik. harap2 boleh sbb tgh exam ni -.- heh. smg berjaya ye awak :D hehe