Home

Sunday, February 6, 2011

Kalau Anda Gembira Tepuk Tangan?

Petang ni terasa sendu semacam je. Nak belogwalking pun malas. Nak menulis pun malas. Nak tidur pun malas. Sebenar nya tak boleh nak tidur sangat. Kaki aku tengah sakit. Siap berdenyut. Bila urut , aku menjerit macam orang kena histeria je gaya. Sumpah sakit. Boleh menitis-nitis air mata okeh? Gituew.

Apahal lah hari ini terasa sunyi sendu semacam jewr? Tak rock and roll betul hari ni eh? Entahlah. Bosan sungguh. Nak menulis pun dah tak tahu nak tulis apa. Tapi kan aku teringin nak pergi taman , nak ambil gambar bunga. Muahahahah , entah apa kejadah aku ni pun tak tahu lah -___-' 

Nak letak gambar , takut korang termuntah pulak tengok gambar sengal aku semalam. Nak menulis kasi ceramah , nanti orang ceramah aku balik. Nak belajar? Oh ok , kejap lagi nak belajar , nak siapkan kerja-kerja terbengkalai lepas tu dah tak tahu nak buat apa. Uish. Sadis betul.Aduhai , dah tak tahu nak tulis apa. Yang pasti mood aku sangat-sangatlah tidak bagus untuk hari ini. Bercelaru dan berserabut semedang je aku rasa. Adess.



menjeling menjeling ku bertentang. gituew. kau hade?

p/s: seriously i'm not in a good mood.
why oh why? -__-'


2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

uolls if ai tension ai suker mkn iceream...lepaih tu haty ngan hotak sejuk sket...jgn tensen2 na sat gi ilang kechomelan itew ~___*

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu : sama la dgn ai. klu stress mmg suka makan ais krim.tak pun cokelat. ngeh3x. tp skang cokelat dgn aiskrim nan hado *meraung* ai tensen sbb next week exam. huwaa. ai try ye. thx ye kaka ayu. *hugs*