Home

Tuesday, February 1, 2011

Akhirnya Nanti Sendiri ...

Sepatut nya malas nak mengupdate apa-apa hari ini. Sungguh malas. Tapi disebabkan ada masa terluang sikit-sikit meskipun kejap lagi dah nak Maghrib , maka aku pun update. Cepat betul masa berlalu kan? Hari ini dah 1 Februari , bermakna hari ini hari cuti untuk seluruh Wilayah Persekutuan. Tapi aku memang dah cuti sebab cuti persekolahan untuk Gong Xi Fa Cai kan :P 

Mesti orang asyik kata aku ni macam tak ada kerja lain kan? Asyik update belog aje kerja nya? Nak buat macam mana , idea sentiasa ada dan kebiasaan nya jugak aku selalu draftkan dulu benda-benda yang aku nak tulis di dalam Microsoft Word dan save. Bila mana aku rasa nak publish , aku akan publish. Heh. Sebab kalau nak ikutkan dengan kelembapan internet , dengan nak cari idea ting tong kang kung time tu jugak memang tak akan sempat punya wa cakap sama lu. Eheh. Meskipun aku sedar tak ramai yang kasi respon dekat entry mengarut aku, heh tak kisah. Dah nama entry kebanyakkan nya mengarut harusla respon pun boleh pikiq kan kan kan macam mana? Ekekekek.

So apakah yang tajuk nya akhir nya nanti sendiri ini? Entahlah , sebenar nya mood petang ini agak sendu. Entah tak tahu kenapa. Bukan aku selalu ke sendu emo-temo ni? *lempang* Sheesh. Sebenar nya tadi tengok segala macam gambar dulu-dulu , maka bermula lah macam-macam emosi yang bertinggah tak berjemput ni kan? Sejak semalam terbaca kisah pasal orang yang kita sayang meninggalkan kita dengan mengejut dan terus ingatkan aku pada sesuatu ... maka bermula lah nak emo-temo ni kan? Eh korang paham tak cherita aku ni? Ekekeke , aku pun dah mula tak paham ni dengan ayat aku ni. Sudah jom tengok gambar!



zaman kecik-kecik dulu. aku , abang aku , kakak aku. 3 F.


kasih sayang sampai mati. ayah & umi. i love you. *sheesh malu*


pre convo for my sis Farha Hashim dekat terengganu dulu. Aku , Umi , Aa.


bila dah semakin membesar , terus terfikir satu benda ... akhir nya nanti aku sendiri jugak kan? *sendu*


tak perlu tanya kenapa sebab tengok gambar-gambar pun tahu aku tengah sendu. *sheesh*

Ehem , saja-saja tepek gambar mereka-mereka ituew. Eheh. Sebenar nya mood bertambah sendu apabila menyedari di dalam mp3 yang aku dah tak dengar hampir 3 hari ini ada lagu yang bertajuk Akhirnya Nanti Sendiri by Shima. Gituew. Tapi hakikat realiti dan sebenar nya pun memang begitu kan? Iye Iye. Tak mahu komen panjang memandangkan takut entry ini akan dibanjiri air mata. Sheesh. Ok , dah nak Maghrib. Baik berhenti menulis.


nota kaki : kadang-kadang saya ego untuk cakap perkara sebenar.
manusia memang begitu kan? eh ayat penenang jiwa sangat kan? sheesh.

4 comments:

Unknown said...

leleh.

ZannaMazlan said...

zanna buat donation 1 HB..^.^

Ijah EmoTemo said...

halu akufobia :)

heh , sekali sekala je pun. muehehe

Ijah EmoTemo said...

hye zanna :)

thx sbb bgtahu :)