Home

Monday, January 31, 2011

Linky Winky Boom Boom Pow. Gitueww.

Selepas beberapa minggu meninggalkan dunia belogwalking , akhir nya petang tadi aku sempatlah jugak aku pergi meninjau senarai winky linky list yang ada dekat bahagian atas belog aku ni. Setakat ni dah dekat 400+ orang yang dah tinggalkan linky winky , hehe , terima kasih ye. Maaflah kalau kadang-kadang tak berkesempatan nak lawat belog korang balik. Maklumlah sibuk je memanjang kan. Heh.

Sebenar nya hati teringin benor nak mengupdate , itu lah kisah pasal linky winky boom boom pow pun sanggup jadikan entry kan? Eheh. Tengah semangat menghapdet , relakan je lah. Ngeh Ngeh. Kalau tengah tak ada mood , bukan kata nak menulis , nak bukak laptop pun tak sanggup okeh ;P Tadi sempat lah jugak printscreen linky winky dekat belog aku ni ha. Dekat 4 kali tekan gituew baru dapat buat fully list katanya. Gitueww. Sah-Sah tak ada idea nak menulis kan? Eheh.







Terima Kasih Semua. Maaf kalau tak jejak kan kaki ke belog korang sekerap yang korang jejak kan kaki ke belog aku eh. Hehe. Nanti ada masa lapang , aku belogwalking belog korang pulak :D

Err , next year kot , lepas SPM boleh? :P

Heh Heh. Btw , untuk yang linky winky tu memang aku perasan memang ramai yang join.Dah dekat 400++ yang letak linky winky diorang. Thank You eh. Tapi untuk segmen dalam belog aku yang lagi satu untuk exchange link yang aku akan letak dekat tepi belog aku ni ha , memang tak ramai lah pulak yang join. Eheh. Tak Paksa Tak Paksa , cuma kalau korang join , maka aku tahu lah siapa update , korang cer citer pasal apa ke kan? Eheh. Saja je nak suruh korang join. Heh , aku kan suka memaksa orang. Tehehehe.


entry melekat sampai the end of 2011. gituew.

Nanti jangan lupa join eh? Senang je pun. Tinggalkan link belog korang dekat entry melekat gam gajah dekat atas entry ini , kemudian categorize kan korang as Super Daddy? Hot Mommy? Beautiful Lady? Handsome Guy? Or I'm A Teenager? Easy right?

So apa lagi , jom join xD

No comments: