Home

Saturday, January 29, 2011

Hanya Ini Yang Mampu

Sekarang dah pukul 3 pagi. Bersekang mata duduk depan laptop meskipun mata aku bukan nya sihat sangat ni. Berair je mata ni tak kira masa. Tapi disebab kan aku tengah membuat ubahsuai belog , haruslah gigih kan diri untuk selesaikan hari ini jugak semua nya. Fuhh , mujur semua nya dah selesai. 

Tapi meskipun semua nya sudah selesai , aku sebenar nya biasalah kan mesti ada benda yang tak puas hati nya kan? Actually overall okay. Cuma aku tak suka 3 columns sebab bagi aku nampak tak kemas dan merimaskan mata aku yang memandang. Aisehmen.

Tapi aku nak tukar balik semua and cari balik layout template yang lain , for sure aku letih gila sekarang ni. Ehem. Tak kisah lah. Janji belog nampak okay dari yang before. Ngeh3x. Dah nak pergi tidur ni , tak mampu nak keluar idea apa-apa lagi. Cuma nak tidur je sekarang. Teheheeh ;)

nota kaki : suka tengok header bunga tu , i'm so in love with that -.- gituww walaupun hati tengah terluka ni. uish!

1 comment:

Ijah EmoTemo said...

dah terfikir untuk tukar layout belog lagi. dush!