Home

Monday, January 31, 2011

Kenapa aku terasa macam duduk dekat Aberdeen ni ?

Ehem Ehem. Jangan salah sangka dengan tajuk entry aku kali ini ye kengkawan. Sebenar nya sekarang ni aku terasa sejuk ya hamat sampai terasa nak duduk bersimpuh eh dalam kain selimut tebal tu je. Memang sejuk betul bilik aku ni. Padahal aircond bukan nya ada pun. Kipas biasa tu sajork! Terus lah feeling macam duduk oversea kan bila sejuk syahdu syahdan macam ni kan? Eceh.

Mungkin kesan semalam , seharian hujan lebat tak lebat sejak Subuh sampai terbawa ke malam kan? Memang satu hari suntuk sejuk. Memang terasa nak terkucil je sepanjang hari kan? Eheh. Hari ni pun still terasa sejuk dia sampai terasa nak menggigil gituew. Helleh , nampak sangat menipu part menggigil tu kan? Kekekekeke.

HoHoHo. Okay kalau korang perasan before this sesiapa yang menggunakan Heartbeat.my pasti tahu tentang isu Valentine's Day punya ikelan. Ramai bloggers contoh nya Ustaz Love dan Mama Zharfan misal nya yang telah buat entry khas tentang isu Velentine's Day. Maklumlah ,kita sebagai orang Islam memang tak patutu meletakkan ikelan apa-apa yang berkaitan hari kekasih , memandangkan ia nya haram untuk kita menyambut nya , itu yang aku baca dekat blog Ustaz Love :) 

Tetapi iyelah , sebelum ini aku pun still gunakan ikelan yang memaparkan tentang Velentine's Day ini. Tetapi setelah membaca dekat belog Ustaz Love dan Mama Zharfan , aku pun membuang sekejap ikelan tu. Tak elok pulak kan letak ikelan macam tu kan. Hehehe. Tapi aku sekarang ni dah letak balik ikelan Heartbeat tu , tetapi dengan menggunakan HTML CODE yang BARU. Korang boleh je pergi dekat belog USTAZ LOVE atau belog DEQILS untuk kopipes new code HTML yang baru dan tak ada peromot Velentine's Day! So now kita boleh berHeartbeat balik. Teheehehe :D

Eheh , jom tengok gambar sengal aku dekat bawah tu. Ekceli gambar tu nak letak dekat entry tutorial tu ha. Tapi kang muak pulak orang tengok muka aku yang macam nak kena pang pang lempang tu ha. Muehehehe.


gambar sengal. heh. mohtip sejak kebelakangan ni feeling ayat-ayat cinta? *petir*

Eheh , sekadar untuk hiasan je pun gambar tu. Eheh , aku tahu ada yang loya nanti. Endah kan ye. Eheh Eheh. Adess , sekarang ni memang cuaca sangat sejuk. Sejuk nya. Feeling duduk dekat Aberdeen sangat ni walaupun ...



No comments: