Home

Tuesday, January 11, 2011

110111 ... beautiful date , beautiful moment and hoping for

Amaran : Ini AUTO POST , saya kini sedang berada di sekolah , tetapi sengaja membuat AUTO POST pada pukul 11.11 minit pagi. Gituh.


Alhamdulillah. Hari ini , 110111 , genap usia aku yang ke 17 tahun. Tak sangka cepat betul masa berlalu dari tahun ke tahun. Masih tak percaya yang diri sudah berusia 17 tahun. Alhamdulillah. Syukur kerana masih di panjang kan umur. Sebenar nya tahun ini paling seronok menyambut harijadi selain daripada tahun lepas. Alhamdulillah.

Terima kasih buat semua yang telah wish , baik di facebook , twitter mahupun di mana-mana sekalipun , aku amat hargai. Terima kasih juga buat semua yang telah memberi hadiah buat aku two days before. Bertambah-tambah terharu aku dekat korang semua. Alhamdulillah , syukur mempunyai ramai kawan dan disenangi oleh semua orang. TQ so much.

17 tahun hanya lah satu angka , perjalanan masih jauh. Bersempena dengan tarikh yang sangat cantik ini , aku cuma hendak wish pada diri sendiri semoga terus kuat menempuhi kehidupan yang semakin hari semakin mencabar , semoga panjang umur , semoga boleh lakukan yang terbaik untuk SPM tahun ini , insyaAllah :)

Dah tak tahu nak tulis apa selain daripada thank you semua :)


it's me , 17 tahun dahulu. hik hik comel kan saya waktu kecik-kecik dulu? *buat muka comel sambil kenyit-kenyit mata. kikikik*

p/s: hari ini pun harijadi Dato' CT Nurhaliza dengan bloggers MiszLullaby. Happy Birthday , May Allah Bless You dan Success dalam kehidupan ye :) Muah Muah uols! Wah tetibe gituw.Ekekeke.


7 comments:

iamfarha said...

Happy Birthday dear! lap u! :)

iamfarha said...

Happy Birthday dear! lap u! :)

miloaiskurangmanis said...

happy sweet 17 hoccay!
ilebiu bebh!

bila mau jumpa iols???
ehhh... tunggu iols betul2 sembuh dan sihat lah ye
kang berjangkit le plak!
hiks

Ijah EmoTemo said...

tq aa :) <3

Ijah EmoTemo said...

tq kaka milo .. muah muah :)

ehiks. raya cina jom? hahah ke thaipusam? ekekekek

fiqkbe said...

hepi belated bday =D semoga pjg umur n murah rezeki =)

Ijah EmoTemo said...

hye fiq :)

tq so much :)