Home

Friday, January 14, 2011

Ermmm ... Sedap nya Tiramisu!

Ehiks. Iye sangat lah tu aku makan Tiramisu kan? Tiramisu rasa macam mana pun aku tak pernah tahu -__-' OH EM GEY , perlu ke nak rasa segala? Kikikikik. Kowser sangat kan! Kekdahnya , aku bukan nak bercherita pasal macam mana rasa tiramisu ke? Atau apa sahaja yang sama waktu dengan nya.Tapi ni ha nak bercherita pasal .. drama TIRAMISU. 

Haaa...kan aku sebelum ni ASTRO pun tak ada kejap kan? Lepas tu busy bukak sekolah dengan macam-macam hal kan , lepas tu bila eh? 2 hari lepas kot , aku baru berpeluang tengok TV.Kebetulan tengah tak ada kerja + free gila so time , so aku pun bukak lah tv. Sebab dah lama tak tengok TV , random je lah tekan channel mana-mana kan? Kalau tak 611 je kan ? Sampai aku pun tak larat nak tengok -__-' Ish Ish. 

So then , tengok-tengok drama Tiramisu dekat TV3. Wah , nampak macam menarik. Fine , time aku tengok tu dah episod 10 ke 11 aku pun tak sure. Time tengok pun dah sekerat jalan -__-' Sebelum ni aku selalu je tengok dekat twitter semua orang macam kelam kabut nak pergi tengok Tiramisu Tiramisu , tapi aku mana pernah kesah -.- Oh la la la. Lepas tu aku tengok drama ni macam menarik gituh. But on the next day aku tak sempat nak tengok. But don't be worry kawan kawan ku sekalian ...

Sekarang dunia IT , segala nya boleh di tonton di mana-mana menggunakan aplikasi apa sekalipun. Canggih betul kan? Ehiks! Nak tengok siaran langsung bola pun boleh tengok di internet apa entah lagi drama yang menyeronok kan macam ni kan? Oh bukan di youtube ye kawan-kawan. Tapi di TONTON.com.my. Jangan risau tak perlu bayar apa-apa. Cuma perlu daftar dan kemudian nya boleh lah tonton tanpa was-was. Actually apa yang aku tahu TONTON ni dia ni anak beranak tv3 semua tu lah. Sebab aku pun tak sure jugak mula-mula nak pergi dekat mana nak tengok Tiramisu ni , then aku pun pergi dekat web TV3.com.my lepas tu after aku pergi tekan TIRAMISU , dia terus link kan dekat TONTON.com.my :)


just pergi dekat Tonton.com.my then daftar , then yeah tonton lah drama menarik di situ :)


TIRAMISU ...

Now aku tengah menonton Tiramisu episod 1. Tengah catching up episode 1 memandangkan aku tak tengok lagi episode 1. Bagi aku drama ni , so far , drama ni memang best. Antara pelakon-pelakon nya Sharifah Amani , Pierre Andre dan ramai lagi. Oh arwah Faizal Yusof pun antara pelakon di dalam drama ini. Huhuhuh.

Ok till now drama ni dah paparkan 12 episod dekat TV3. So , it's that i'm gonna be so gigih to catching up all episode? Perghhh -.-'

So selamat menonton drama dan happy weekend everybody :)

6 comments:

Hanisah Safian said...

tak penah tgk walaupun sume org ckp best.hekhekhek :P

anamizu said...

cik ana suke amani dlm cite nih..sweet je..hihi

recent post : |curriculum vitae atau resume???|

Ijah EmoTemo said...

hanisah : kikikik. ijah pun baru start tgk. dulu bila tgk org update dkt twitter , mcm mls layan. ehiks ;)tp try la tgk dkt tonton.com.my even siput gilaa dgn tersekat-sekat bila tgk dkt situ. huwaa

Ijah EmoTemo said...

anamizu : yups! comel kan amani? benci gila si tania hudson tu rasa mcm nk pang pang lempang muka dia. haha

MamaYatie said...

akak melayan juga...suka3x...dia org berlakon bersahaja sngt..

Ijah EmoTemo said...

mama yatie : tu lah , slmt ada yg boleh tgk dkt internet kan? klu tak syg xleh nk follow up dari awal. tehehe.