Home

Friday, January 7, 2011

Remy Sahak dengan Ai ada apa-apa hubungan ke?

Hamboii tajuk ? Teringin nak masuk muka depan Harian Metro ke nyah? Erk! Kikikikik. Tajuk nak DIVA sokmo kan? Keh Keh. Kekdahnya , tadi pergi dekat Nuffnang saja-saja check keyword untuk minggu ini memandangkan traffik minggu ini sikit sajork , jadi baik cari benda lain. Muahahaha.

Lepas tu dengan terkejut nya .. segala benda yang pasal Remy Ishak ada di dalam keyword saya katanya. Terkejut jugak katanya .. walaupun... Muahahah. Sebenar nya tak ada benda nak cherita tu yang pasal keyword lah apa lah. Jom tengok apa lagi keyword minggu ini -.-


sila tekan untuk pembesaran kanak-kanak eh eh bukan.

  • remy ishak twitter?
  • remy ishak?
  • remy ishak photos?
Ok yang itu ok lagi. Mungkin juga aku pernah buat entry pasal REMY ISHAK DISINI , itu yang keyword keluar macam tu kot? Maybe. Huhuh.

Tapi kan Tapi kan yang keywords lelain tu yang kan .. ai rasa macam nak nangis je tengok! Apakah?

  • selipar clarks? 
  • kura-kura vs siput siapa lagi laju?
  • luahan merepek aku?
  • gambar orang menjilat makanan? -.-'
  • mana nak beli chunky beads?
  • muka emo? -_____-'

Ada jugak ke orang cari pasal kura-kura vs siput siapa lagi laju? Huwaaa... rasa macam nak ternganga seluas - luas nya mulut sebab tak percaya ada jugak orang cari benda-benda macam ni? Huwaaa ...  Sudah Sudah ... gediks je lebih kan? Hehehehe.

nota kaki : adeh kepala baru nak ok sikit setelah tidur seharian -.-
oh ya ya , jangan lupa kelik heartbeat dgn ikelan yg mana patut. erk!

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai heran nyapa owg giler saper itew remy ek???
mek sam pow gitew hikhik....:-p

FaiHash said...

kaka ayu : kikikik. ai tak gilew kan remy sahak itue... kikikik..