Home

Saturday, January 8, 2011

Hach Hach Hachummmmmm...

Hari ini bangun awal. Itu pun sebab pukul 5 pagi tadi terasa sejuk gila lepas tu nak terkucil. Heh , malas gila nak bangun turun tingkat bawah. Cehh. Sebenar nya takut nak turun bawah sebab boleh pulak dalam seminit tu pergi terbayang kawan-kawan Hantu Kak Limah. Haruslah feeling gerun kan? Kikikik. Terus berkejar ketuk bila mak ayah ai gituh. Dorg harus lah terkejut kan? Ingatkan sakit kepala lagi ke hape. Kikikik. Sekali dengan muka tak bersalah .. nak tumpang toilet? Kikikik. Bertabah lah dapat anak penakut macam aku ni kan -.-

Heh Heh Heh. Lepas tu , feeling lah kan nak tidur balik. Tapi jangan harap lah kan? Kalau dah terjaga , mesti susah nak tidur balik. Lepas tu bukak lampu , feeling nak belajar. Sempat belajar kejap. Kejap sangat , itu pun sebab kemas buku rujukan pulak. Berterabur sana-sini. Haish. Lepas tu. Aiyoh. Bermula lah sesi Hach Hach Hach Hachummmm. Aiyark! Ingatkan debu-debu dah habis kan? Hari tu kan aku dah kemas bilik kasi cun cun cun habisan katanya. Walaupun... muahahahaah.

Lepas tu sampai sekarang semua benda terbantut. Nak buat segala benda tak menjadi. Mana nak jadi nya , kalau asyik bersin , asyik hachum hachum kan? Aiyoh! Sadis sangat. Tapi tak apa lah , yang penting hari ni macam-macam benda nak buat -.- Harap-harap semua selesai hari ini. Phewwww ....

So , have a nice weekend guys! And now I know how to appreciated my weekend with doing lovely things -.-

2 comments:

Zefa NorAsmara said...

Belajar rajin2 yer... :-)

FaiHash said...

Hye Zefa :)

Thx ye :) InsyaAllah mmg akan belajar rajin2. Heheh. :)