Home

Wednesday, February 2, 2011

Mujur Rebah di atas katil Tapi pasal apa?

Kali ini nak update sesuatu yang buat mata aku menjadi bulat , mulut aku ternganga luas dan pipi ku yang shomel dan gebu ini di tampar berulang kali sehingga menjadi kemerahan tetapi bukan blusher ye? Ahaks. Kalau macam ini lah aku buat ayat mukadimah untuk esei BM SPM , mahu hentak kaki pemeriksa kertas. Jadi sebelum semakin menjadi-jadi ayat aku , baik aku terus kan cherita sebenar nya. Eheh.

Cherita sebenar nya , semalam pergi dekat belog Ustaz Love sebab suka baca tulis Ustaz Love yang kelakar ituew. Hehehe. Lepas tu dia cakap UV blog dia naik mendadak. Wah , best betul tengok UV belog Ustaz Love yang memang naik mendadak dan tabik wink wink lah sebab aku pun jarang betul nak dapat UV tinggi kalau tak buat belogwalking kan. Alah , tengah cuti sekolah ni belogwalking sekali sekala ok lah. Bila bukak sekolah , bukan kata belogwalking , wangsawalk belakang rumah tu pun tak sempat nak jenguk tau? *meraung*

Kikikikik. Jadi nya Ustaz Love pun bagitahu satu rahasia. Teruja ni baca sebab ada rahasia yang nak dikongsi oleh Ustaz Love. Gituew kan? Eheh. Ustaz Love bagitahu setelah di meletakkan backlines dekat belog Daus , UV traffik belog nya naik mendadak-dadak. WOW. Aku pun dengan tak reti sabar nya terus menuju ke belog Daus ituew. Memang dia ada menyediakan tempat or entry khas untuk letak kan url belog kita tetapi dengan syarat , kita letak copy code banner yang telah Daus sediakan dan kita letak di bahagian tepi belog kita ini.

Jadi aku pun turut sertai lah kan? Lepas ituew aku memang lupa kejap yang aku sertai ini pagi tadi. Eheh. Nyanyoks kejap. Choyy. Bila pergi dekat Nuffnang , hampir-hampir rebah tengok UV traffik sendiri. Gituew dramatik kan? Mujur online atas katil , kalau online atas kerusi , mesti rebah atas kerusi ? Gituew. *lempang* Ok lah UV traffic nya. Meskipun tak sebanyak orang-orang lain , tapi tetap bersyukur tau!



mahu tak pitam. dalam satu masa 80 uv? hello , ai selalu dpt 80 utk per day je :nangis: syukur!



Meskipun yang datang dekat belog saya tak sebanyak mana , tapi syukur lah jugak ada yang jenguk. Lepas tu aku nampak ada jugak yang follow. Tapi jangan lupa nak komen entry-entry saya pulak. Lagi bermakna tau. Gituew! So korang , cepat-cepatlah terjah belog Daus dan sertai nya sekarang. InsyaAllah , UV belog korang pun akan naik mendadak macam aku punya. Heh , mungkin lagi banyak dari aku punya :) 

Hoh Hoh , gigih ni buat entry khas :) Oh btw , Gong Xi Fa Cai , untuk semua yang merayakan nya esok. Kepada yang pulang ke kampung , hati-hati di jalan raya dan ingatlah orang tersayang. Kepada yang tak ada kampung macam saya , heh , jom lah jalan-jalan di sekitar kota raya. Pasti lengang tak orang. Muahahaha xD

nota kaki : BE saya dah tak muncul2 mesti dah nak ME :(

2 comments:

Cik Tqah said...

cmne nk wt tuh? jarag nak cecah seratus kalo x bw..huhu

Ijah EmoTemo said...

cik tqah : yu just msk dkt belog daus yg ai dh kasik link tu eh :) then just ikut cara2 dia dkt situ. mudah je :)