Home

Wednesday, August 17, 2011

Fenomena Tak Habis-Habis Lagi ?

Banyak benda nak update tapi tak ada langsung perasaan nak update tentang banyak benda itu. Boleh? Kata kan saja boleh! Ewah. Biasa nya hari Sabtu aje aku suka update santai-santai. Nak buat Wordless Wednesday pun macam tak ada mood. So how ? Jadi nya aku buat aje lah entry santai walaupun aku rasa akan sarat jugak nanti. Macam tak biasa khen? Hahaha.

Aku sibuk tengok stats dekat dalam belog ni semalam. Biasa aku tengok dekat Nuffnang saja. Tak tengok dekat dalam blog ni punya. Jadi semalam bila tengok terangkat kening jugak aku. Fuhh , bila tulis pasal Aaron Aziz , memang banyak rupa nya yang singgah masuk dalam belog ni ek? Biasa nya dekat Nuffnang memang aku selalu nampak keyword tentang Aaron Aziz. Tapi bila tengok dekat blog memang banyak jugak yang tengok entry aku tentang Aaron Aziz ni ek? Eleh , buat-buat tak tahu pulak kan? Ekekekek.


1k+ yg view tentang Oreo Daddy Dunk With Aaron Aziz.

Bagi aku banyak. Well , mesti korang lagi banyak kan?
Pergh , kemain jauh pageview Oreo Daddy Dunk dgn yang lain-lain tu. -.-'

Biasa nya ramai yang jenguk entry Oreo Daddy Dunk with Aaron Aziz and Family. Eheh , mesti ramai yang tengok family Aaron Aziz lettuew. Kann? Aku tak kisah pun kalau korang nak tengok ke , nak tatap ke apa. Tapi harap tak ada lah ek yang cilok gambar aku tanpa kebenaran aku ek? Atleast give me some credit yang berpeluh sampai bau tengik (or tengit) dekat event tu weh. Itu saja la kan? Tehtap statement diva. Ngeh ngeh ngeh.

Paling tak menahan kalau tengok keyword dekat Nuffnang tu kan , mesti orang cari pasal kereta Aaron Aziz? Mak oii , kurlastt sangat kan carian keyword ituew? Hahahaha. Bertabah aje la bila aku membaca nya kan? Gigih sangat aku pun buat entry kas ari ini kan? Errr sekali sekala. Selain tu , carian keyword popular sekarang drama Ramadan Terakhir. Haa , drama favourite aku tu uolss. Makin lama makin best drama tu. Ehiks.


amboi amboii yg mencari cerita blue pun ramai kan?!! erkk.

Err kisah nya macam itu lah kan? Senang cherita fenomena #SethTan ni macam tak habis-habis lagi kan? Hehehe. Demam #SethTan aku dah kebah tapi macam ramai aje lagi tak kebah aku pun korek-korek balik folder pic aku tengok ada jugak sikit-sikit gambar event Oreo tu yang aku tak publish lagi kan? Jadi tehtap meks nak kongsi dekat sini kan? Kalau nak cilok , jangan lupa credit dekat belog ni wokeyyy?!!



kau mampoo ambik gambar macam ni? *pang*


backstage tetap saya terjah. kau ado? *pang*



3 keping je? Eh ok lah tu kan dari aku buat koleksi peribadi sorang-sorang kan? Ngahaha. Well , aku tau mesti korang-korang ada lagi gambar yang lagi vazz dan meletup kan? Tak kisah , aku tau aku nak kongsi aje gambar lama-lama sebab kalau kongsi hari tu sekaligus memang jawab nya meletup lah entry hari tu sebab penuh betul gambar nya. Cari nahas katanya! Begitu la. Apahal rajin betul aku hari ini? Walaupun mood tengah so-so kan? Hmmm. Sekarang ni nak update belog pun malas wokey. Selang dua ari selang dua ari aje lah. Nak update hari-hari memang malas. Cherita belambak , of course lah kan? Tetapi jejari tembun aku nak update sangat lah malas. Heh.

Ehem , pada yang nak tengok lagi-lagi gambar Oreo Daddy Dunk tu bole terus pergi ke entry lama aku. Ataupun boleh terus pergi ke fanpage Cherita Emo-Temo k? Ehiks , jangan pergi je meh , LIKE lah sekali fanpage itu. *gigitjari* Sudah sudah sudah , dah merepek pulak nanti. Baik berhenti menulis kan? Hehehehe. So dalam entry ni nak beritahu fenomena Aaron Aziz tak habis-habis lagi? Gituh? Hahaa , jangan ada yang nak pang pang bertalu aku sudeh sebab asyik update tentang Aaron kan? Takpe lepas ni aku update tentang Anuar Zain. Mahu? kthxbye.


tadaaaaa dari Cik Oreo Kiyuttt.
ekekekeke.

psstt: boleh tolong LIKE fanpage Cherita Emo-Temo tak? hehehe jasa korang saya hargai ! :D

p/s : ada satu entry luahan hati yang dah di draft kan. tak tahu antara perlu di publish kan atau tidak. korang rasa? ;)

Terima kasih sudi baca entry ini.


12 comments:

miloaiskurangmanis said...

tak habis2 ngan abg aaron sheols tuh!
gediks tawwww!

eerr.... iols jeles hoccay!
traffic mencanak kekdahnya!
hik hik hik

nokkk... nak kueh raya
NAK hoccay - beli tak mo!
hak hak hak

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> ngahahahah mcm tak kenal ai? kipas susah mati kata nya! kau hado? gituu ahahahah.

ehehehe biasa2 je trafik ai noks. eheheh.

mohtip tetibe request kuih raya? nangiss pergi request dgn kaka ana okeh ekekekek

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

nasib baek abe AA dah kawen kalo x harus mek rembat dulu ngee....

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> ekekekekek khenn? harus la belog ini dah jadi mcm jejari runcing. oppss. aahaha

tiefazatie said...

nampak benor rmai gle peminat die!haha

Ijah EmoTemo said...

ifa >> heheh yeah! peminat dia mmg rmi :P

PinKy MoMMa said...

tak mo la dia dah kawin hahaha ;)
cari yg solo lagi ensem macam macam..ustaz amirul ekekeke

Ijah EmoTemo said...

akak pinky >> hahaha minat saja2 ok la. tak da pun smpi nk kahwin dgn AA ekekekek.

err ustaz amirul pun dah nak kahwin *nangis* ekekekek

anumuchan said...

ramai betul peminat aaron aziz ye.huhu

Ijah EmoTemo said...

アヌムちゃん >> hiks mmg rmi peminat dia sis :)

tomatokering said...

kalau buat pasal retiss memang canak2 pageviews .. hihih

Ijah EmoTemo said...

cik tomato >> hihi kan? mmg mencanak je pageviews nya *peluh*