Home

Saturday, August 6, 2011

Diva Dapat Anugerah ! Kau Hado?

Ngeh ngeh ngeh. Abai kan sahaja tajuk di atas. Tehtap nak feeling kan? Ekekekek. Sebenar nya dah lama betul nak tepek menepek semua benda ini tapi di sebab kan sebelum ini aku sangat sibuk dengan macam-macam benda lain , maka asyik sahaja tak berkesempatan. Aku sangat berterima kasih dekat kakak gowjes yang menetap di Jepun ini , yang memberi anugerah-anugerah kepada diva picisan nan hado iniew. Ngahahaha , harus muntah bila di baca tapi tahan dulu ye , kang batal puasa korang. Ekekekek. Terima kasih sangat-sangat Kaka Ayu! Muaaahxx , sayang yuolss ketat-ketat , jangan nangis-nangis ye , ai dah pasang award ni dekat umah ai ekekekeke.

Oh ya untuk award pertama ini kena buat 7 perkara tentang saya. Ngeee. Jadi meh meh aku senaraikan 7 perkara tentang aku di bawah gambar itu ye. Hiks.


7 perkara tentang saya.
  1. Aku peminat Aaron Aziz. Tak boleh nafi kan sebab tengok lah berduyun-duyun post tentang Aaron Aziz kan? *bersiap sedia kena lahar dengan insan-insan terdekat.
  2. Hari jadi aku sama dengan Siti Nurhaliza. Patut lah perasan diva kan? Ngahahaha
  3. Aku sangat peramah dan kuat bercakap pot pet pot pet. Tapi kalau senyap itu ada lah tu kan something wrong somewhere :P
  4. Aku sangat-sangat suka dengan Tulip. Tulip sangat cantik hokkay!
  5. Aku boleh tahan sensitif ye. Ke sensitif ya hamat. Opps tak sure. Ngahahah.
  6. Aku akan selalu bawak selalu mp3 kesayangan sebab bila aku malas nak layan orang aku akan pasang lagu kuat-kuat guna earphone. Boleh? Ngahahaha.
  7. Ok tahun ini aku SPM. Doa kan yang terbaik untuk aku boleh ;)

Fuhhhh uolsss. Berpeluh jugak ye nak menulis tentang 7 perkara tentang diri sendiri ini kan? Ingat kan senang tutup mata pun boleh jawab sekalik , susah jugak ye. Heh. Itu lah jangan pandang remeh kan dengan benda-benda macam itu kan? Begitu lah kan! Sekali lagi terima kasih buat Kaka Ayu yang memberi anugerah yang kedua kerana katanya aku top commentator di belog beliau. Oh yeah , terima kasih Kaka Ayu! Sejak mengetahui belog Kaka Ayu , memang aku tak pernah jemu nak komen belog Kaka Ayu. Hiks. 




Sekali lagi terima kasih ye Kaka Ayu. Maaf sangat-sangat kerana lambat sangat gantung award-award ni dekat rumah ai ni ha. Terlalu sibuk dengan macam-macam kejadian yang jadi sebelum ini , itu yang buat lambat betul nak gantung menggantung ni ha. Sorry ye kaka shantek! Hiks.

Oh sebelum aku mengakhiri entry ini. Nak tanya kepada korang , ada tak di antara korang yang berminat dengan Nora Elena a.k.a Siti Saleha? Nak tak berbuka puasa dengan Siti Saleha pada 20 Ogos ini di Shah Alam? Tempat sangat terhad dan siapa cepat dia yang akan dapat tau. Jika ada yang berminat , sila hubungi terus : Suriana - 012-2703965. Aku cuma tolong ada kawan aku yang meminta untuk tolong peromot katanya. Siapa nak berjumpa dengan Nora Elena , haaa apa lagi ambik lah peluang kan untuk berbuka puasa dengan dia. Ada aktiviti seperti makan-makan dan borak macam itu lah kot. Aku pun tak pasti. Apa-apa hal boleh terus contact nombor di atas. Hepp tapi jangan nak buat prank call ke hape ye. Ekekekek.

So , terima kasih sudi baca entry ini.

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

curlasttt mek ala2 diva fofuler gitew...uols mmg diva dah dah forum tue ahaks....OMG gojesss ker??? hahaha....

abe AA if baca ni harus tunduk nangess sebab terharu mek ngeee


uwaaa if ai nk join buka posa itew boley x? nak jumpa nora elena jugak....

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hahahaha diva popular di porem? oh tak lah! *gigit jari* ngeh ngeh gowjes okeh!

ekekeke satu hari nnt harus tunjuk belog ini ye sbb mmg dh bgtahu dia nk kecoh dlm belog dan abe tapa cuma tersenyum sajork. wakakaka.

boleh noks! meh balik malaysia meh. ekekeke. ai pun nk jmp tapi kan sah tak leh. hehehe