Home

Thursday, September 1, 2011

Salam AidilFitri . Maaf Zahir & Batin. [Sticky Post]

NOTA : Ini Merupakan Entry MELEKAT sehingga HARI RAYA nanti. Untuk baca entry lain-lain sila SCROLL ke BAWAH ye. Terima Kasih.


kau mampooo kad raya siap ada pantun dengan muka bagai?
ngahahaha.

Selamat Hari Raya AidilFitri 
Maaf Zahir & Batin.

ikhlas dari IjahEmoTemo.

Aku tahu kita semua baru berada di hari yang ke 23 berpuasa. Tapi memandangkan aku rasa kalau aku terlambat post entry ini maka nanti tak sempat pulak nak meminta maaf berjemaah dengan kawan-kawan blogger yang lain. Maklum lah hujung minggu ini pasti ramai rakan-rakan blogger yang ada kampung akan vroom vroom balik kampung. Oh yeah! Aku ni lain lah , setiap tahun pasti dan memang akan beraya di Kuala Lumpur. Teheheh. Memang tak ada kampung dan semua sanak saudara ada dekat KL , jadi memang raya dekat KL aje la. Ehehehe. 

Jadi dengan kesempatan yang aku ada ini , aku , IjahEmoTemo ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri buat rakan-rakan blogger yang di sayangi sepenuh jiwa dan raga ini. Ekekeke. Aku dengan rasa rendah diri dan penuh sopan santun (ekekeke sila muntah berjemaah ye muahahaha) ingin memohon ampun dan maaf andai selama aku mencoret kan apa-apa sahaja di dalam belog ini pernah membuat korang-korang terasa hati , sakit hati , amarah atau apa sahaja yang mengundang marah korang tanpa aku sedari. Sesungguh nya aku ini cuma manusia biasa yang tidak pernah lari daripada melakukan sebarang kesilapan. Tak mahu simpan marah-marah , benci-benci dalam hati tau? :)

Ehheh , dengan masa yang amat sedikit , terima lah kad hari raya tak vogeh mana sebab tak se-kreatif dan se-handal mana nak edit sana sini. Jadi terima lah Kad Hari Raya dari IjahEmoTemo di atas sana itu siap dengan wajah comel dan pantun ringkas dari IjahEmoTemo itu. Ngeh ngeh ngeh apahal entry ini asyik puji memuji diri sendiri ni ? Ekekekek. Maaf lah kad tak cantik. Nak buat macam mana tak reti nak guna kan kedaifoto ke kedaikek ke eh eh. Hiks.

Akhir kata , Selamat Hari Raya AidilFitri , Maaf Zahir & Batin. Kepada yang hendak pulang ke kampung , berhati-hati di jalan raya. Ingat lah orang tersayang okeh? Kepada yang tak pulang ke kampung atau memang kampung korang dekat KL , apa lagi mehh joget atas jalan raya la uolss. Ngeh ngeh ngeh.

Tahun ni korang balik beraya dekat mana? Ehem ehem , tak ada ke siapa-siapa nak hulur duit raya dekat aku ni ? *batuk*

kbye.

Terima kasih sudi baca entry ini :)


22 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Celamat hr raya uols
Raya silap 0-0 na
Ai beraya di teratak kecil di sebuah dearah yg d beri Nama jyou hoku...sob sob hentak kaki uwAaaa

tiefazatie said...

hhihi..comel!
slmt hari raya ijah..
maaf zahir batin..hee

miloais said...

selamat hari raya mek jingg...

iols pun sama ye...
minatk ampun dan maaf
kalo ada salah dan silap iols
sepanjang2 kita beramas mesra di porem-fb-twitter dan jugak parti buih!

muahhhhhhhhhhhhhh!~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Hari Raya Juga.. ;)

アヌム ちゃん said...

selamat hari raye ye..mkn ketupat rendang nnt igt2 la org yg jauh ni ye :)

Afiqa Dayana said...

wahh, selamat hari raya jgk !
cantik kad raya :)
err, tak dpt hulur duit raya sbb tak cukup umur lagi . haha

miszlullaby said...

Selamat hari raya darlingku ijah~
Hehehe..raya kat KL ek?
ML tatau la raye kat mane..

Selamat hari raya k, maaf zahir batin :)

tomatokering :) said...

camat hari raya !! hati2 taw ! ;D

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> selamat hari raya! :) wah di mana tu uols? hiks.

Ijah EmoTemo said...

ifa >> hihi tq. selamat hari raya ye :)

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> hihi selamat hari raya! jgn isau yu xda salah silap sepanjang kita bergurau senda ketawa riang hihi.

muahhhxx!

Ijah EmoTemo said...

lily >> selamat hari raya ye! :)

Ijah EmoTemo said...

kaka anum >> selamat hari raya! :) hihi insyaAllah sentiasa igt org jauh :)

Ijah EmoTemo said...

afiqa >> selamat hari raya! hihi , takpe nnt kita pi serbu rumah org yg layak kasi duit raya ekekeekk :P

Ijah EmoTemo said...

ML >> selamat hari raya. a'ah mmg raya dkt kl setiap tahun. hihi.

ohh iye ke? heheh , selamat hari raya ye!

Ijah EmoTemo said...

cik tomato >> selamat hari raya jugak! hihi tq :)

Nadhra said...

Selamat Hari Raya dik! :D

Ijah EmoTemo said...

Nadhra >> TQ! Selamat Hari Raya juga ye :)

sifu im said...

maaf zahir dan batin

Ijah EmoTemo said...

sifu >> selamat hari raya! :) maaf zahir dan batin ye :)

muse said...

selamat hari raya aidilfiri maaf zahir batin

Ijah EmoTemo said...

muse >> selamat hari raya jg :)