Home

Friday, October 1, 2010

Ada duit Buang duit ...

Salam and Hello. Semenjak blog ni bertukar wajah dan bertukar hampir keseluruhan nya hati semakin berbunga-bunga dan terkinja-kinja nak mengupdate blog! Hailah , harap tak ada orang yang tahap nak muntah membaca , asyik aku update je kan? HAHA , gaya macam 1000 followers je kan? -__-' Ai redha , tak ramai followers. Haha. Tiba-tiba je feeling emo-temo itu. Heh! Anyway , banyak benda aku nak cerita , banyak benda aku nak tayang gambar raya aku itu dan ini , but yeah , I don't know how and when to start first. Nak letak kisah itu dulu ke? Nak letak gambar posing maut dulu ke? Eh? Konfius ai. Entah apa kejadah nya lah.Skill menulis macam dah turun sikit sejak dua menjak tak update blog sokmo. Hailah...

Anyway , dan macam melencong ke lain je tajuk dengan isi kan? Grgggg. I'm always like that uhh T_T Okay , alkisah nya , petang tadi. Aku syok tidur. Lepas tu bangun lepas paksa bangun. Heh. Then , dah bangun dari tidur , pakai spek mata aku tu ha. Yelah , aku kan rabun. Kuasa nak pakai contact lens semua. Aku ni bukan nya jenis yang cermat nak pakai contact lens semua. Heh , buat menyusahkan diri je. Eh? Merapu lagi. Then , aku pakai lah spek mata aku tu ha. Bila dah pakai semua.Aku rasa macam lain macam T_T Fine , aku ingat sebab aku kelam kabut nak keluar bilik semua , maybe aku pakai SECARA senget. But then. HUH! Setelah aku membesarkan mata dengan sebesarnya , heh , nampak sangat merapu. Fine , spek mata aku ada dalam lagi 10% ke 17% ke 9% nak patah dia punya bahagian tepi.. Grgggg T_T

Tu pasal aku kata , Ada duit Buang duit. Buang duit kalau beli beg Gucci ke , beg Coach ke , rela lah jugak. Ni buang duit sebab , spek mata menggedik nak patah pulak! Sajalah tu sabotaj ai yang baru kurangkan 1 tiket ke konsert Maher Zain sebab Aa cancel tak nak ikut kan? Hek elleh! Gedik betul lah , sengaja lah tu kan.. nak suruh duit ai habis ke benda lain T_T Dah lah petang tadi jugak (entah apa kejadah nya semu baru perasan time petang tadi. shiyot betul lah!) aku tengok handphone aku punya bateri macam semacam je. Sekali ada part yang macam tercabut lah pulak. Nampak tak gedik ? Nampak tak? Nampak sangat-sangat okeh? Eiii , rasa nak cekik Elmo Merah Menyala dengan Mata Terbeliak tu sebab semua barang aku macam nak menujukkan tanda-tanda nak ROSAK. Nak kena GANTI BARU? Ohhhhh , GEDIKKKK!!

Ai rasa macam nak nangis je. Kalau duit berkepuk satu guni tak apa jugak.Ini pun , macam apa je. Hailah. T_T Seriyes geram gila okeh? Adoilah , memang lah duit banyak nak kena keluar kalau macam ni T_T Nangisss sangat-sangat okeh?


No comments: