Home

Saturday, October 2, 2010

It was a FAIRYTALE?

credit : inche YouTube DISINI

Heh , heh , heh , I know maybe viedo ni dah basi untuk tatapan korang.Bak kata sesetengah orang yang menonton video ini , perkahwinan umpama Fairytale gituh. Perkahwinan mewah Nur Nadia SM Nasimuddin dan Hamzah Alang Azman Shah. Memang banyak benda yang orang duk mengata pasal majlis yang diorang lakukan tu kan? But to me , mungkin adalah kot certain thing yang macam terlebih-lebih or tak patut dilakukan , but it's ok lah. If itu impian pengantin perempuan , kita nak tegah kenapa pulak kan? Kalau dah family dia setujukan? Ceh , aku ni kipas susah mati diorang ke hape ni ek? Ekekekek.

And to me , sebenarnya betuah betul hidup Nadia tu kan? She got everything that she want for her wedding. Aku rasa semua benda yang dia impikan , semua nya dapat. Lucky her :) Ramai orang duk kata yang part , ada lelaki heret guna kereta kuda eh? Macam tak patut ye? Macam budaya Rome ye? Aku just baca angguk-angguk geleng-geleng je lah. And bagi aku , dia nak heret guna kereta lembu ke , kereta api ke , itu lantak diorang lah kan. But erm , yang aku rasa tak syok , when ada guys with seluar pendek and tak berbaju itu bawak or heret or apa ek , yang ikut dekat Nadia tu ha. Itu yang tak best. Itu je lah. Yang lain was perfect. Sangat perfect kan? Haa , habislah , jangan ada hentam aku sudah lepas ni -__-'

And , yeah , lepas tu ada pulak yang kata part tepuk tangan yang diorang dekat kebanyakkan aku baca dekat web , ala-ala pelik gituh? Heheh , untuk aku , yelah , a bit weirdo when , semua orang tepuk tangan , after Hamzah sah menjadi suami Nadia kan? Heh , maybe diaorang buat tanpa sedar kot? Ekekekek. Okay , terlalu nampak yang aku kipas susah mati diorang. Heh. Gila , mana ada weii T_T Okay , tapi aku suka bila Nadia after dia salam peluk cium dengan mak dia , Puan Sri Zaleha , dia macam pegang muka mak dia. Aku rasa that was sweet. So sweet. Eii , sweet okeh? Gilo apo den , nak sebut sweet banyak kali? Heh.

And , apa yang aku boleh kata is , majlis perkahwinan dia memang dipenuhi dengan ciri-ciri fairytale kan? Tak apalah both of them orang kaya , boleh lakukan apa sahaja yang diimpikan. Nadia is so lucky okeh? And ,to me , kalau kita rasa banyak yang tak elok ke apa ke dalam majlis dia tu , apakata , bila majlis kahwin kauorang nanti , jangan sampai kauorang pulak yang terikut buat sama?Padahal , mulut kauorang pun sama jugak , cakap itu ini mengeji,mengutuk majlis kahwin dia kan? Jadi , jangan pandai cakap je , sekali kauorang pun terikut. Memang lah hampeh time tu! Ohh , sorry!



No comments: