Home

Wednesday, October 20, 2010

Bila langit mula Jingga ...


Salam and Hello. Ok , gambar di atas ni time last week dekat Shah Alam dekat Seksyen 7 if aku tak salah. Time tu langit sangat cantik warna dia.Jingga.Memang cantik.Tak puas mata memandang.Tapi bila aku ambil gambar , dia macam jadi tak cantik sangat.Tak apalah.Tapi memang aku suka sangat tengok.Warna Jingga , nampak macam , aku terpesona sangat dengan ciptaan Nya :) Memang aku paling suka tengok panorama alam yang semulajadi macam ni.Memang terlalu indah.Tak boleh nak ditukar ganti keindahan yang di cipta oleh Nya itu :)

Ingat nak ambil gambar banyak-banyk.Tapi flash asyik memancar , and Ayah cakap ganggu orang nak bawak kereta je -__-' Ok, then tutup flash , hazab terus gambar , heh! Then terus tak ambil gambar.Oh ya , lepas tu tengok kawasan luar i-City.Lagilah aku teruja nak ambil gambar.But yeah , harapan lah kan nak ambil semua , dengan time tu dah mula senja.Dah mula gelap.Tapi aku suka sangatlah tengok langit jadi kejinggaan macam tu.Auwhh , best nya :D


p/s: lepas edit gambar ni aku rasa macam makin hazab , bukan makin cantik.
*bertabahlah hati*



No comments: