Home

Friday, October 29, 2010

Her voice is so lovely.

Salam and Hello. Ok , kali ni entry pasal lagu pulak. Aku memang jenis suka dengar lagu. Kalau tak , tak adalah aku beriya beli mp3 SONY warna PINK lagi tu , hiks. Tapi aku ni bukan jenis follow up sangat lagu apa yang hit's now , lagu apa yang tengah gedeboom tahap ke langit. I don't ever care about that. Sebab aku jarang dengar radio. Even aku always surfing internet sekalipun aku memang jenis tak berminat nak ambil tahu.Heheh.

Lagi satu , aku ni memang tak suka gila lagu yang jenis rancak nak mampus sampai boleh terkeluar urat-urat kepala aku.I love jazz , r&b and sometimes keroncong pun aku layan. Nak gelak? Suka hati kauorang lah. I love music that make me calm kejap la. Tak suka lagu yang rancak sangat , but kalau sekali sekala dengar best jugak.Boleh melalak kejap. heh. Tu pasal kawan-kawan aku macam pitam kejap kalau tengok playlist music aku kot. Heheh. Sorry , aku mungkin tak suka lagu yang rancak tahap Linkin Park ,Paramore , atau apa sahaja yang berkaitan.Heh , heh. Sekali sekala boleh la ye. Hiks. Ohh , dah macam melencong ke arah lain pulak. Huish.

Actually nak cakap one of singer yang aku memang keep listening to her music and song. Lagu-lagu dia sangat bersahaja. I really love her song by now.Actually semalam aku singgah jalan-jalan blog Cik Belle tengok video kahwin somebody dekat situ. And I was like suka gila dengan lagu tu. Aku pun gigih google tau. And lagu tu sangat catchy and lirik dia best.Hiks.I like :D And penyanyi dia sumpah aku tak kenal. Fine ,maybe aku ketinggalan kereta api , kereta lembu mahupun kereta sorong , but who care's? Eceh. Korang kenal tak? aku sumpah tak kenal penyanyi tu weh , heh.



Ingrid Michaelson , her voice is so lovely. I love it so so so so much *gedik jap*


And her name is Ingrid Michaelson. Sumpah aku tak kenal dia.Tapi suara dia best.Suara dia tersendiri gituh. Wah , kau feeling Adlin Aman Ramlie ye Jah? Heh. And , start semalam gigih jugak pergi youtube tengok dia punya lagu semua.Memang semua best. Boleh katakan almost all her song is my favourite :) Memang best , till now aku suka dengan lagu Everybody , Keep Breathing ( OST Grey's Anatomy if I'm not mistaken) and banyak lagi. Memang best lah. Heheh. Motif beriya aku promote segala bagai kan?Heheh. Yelah kot korang bosan aku asyik cerita hal diri aku je kan?Why not cerita hal ni pulak. Heheh. Kalau nak bercerita hal isu semasa aku risau aku mencarut pulak.Tak pasal-pasal tambah dosa -.-'




hasil godek-godek dengan gigihnya aku dekat google tadi. ;)


Oh ini hasil google tadi , some info about her ;) Jom baca. Ngeee.


Ingrid Ellen Michaelson (born December 8, 1979) is a New York-based indie-pop singer-songwriter, best known for her single "The Way I Am". Her music has been featured in episodes of several popular television shows, including Scrubs, Bones, Grey's Anatomy[2] and One Tree Hill,[3] as well as in Old Navy's Fall 2007 Fair Isle[4] and Opel's/Vauxhall's Meriva 2010 advertising campaign.[5][6]


Itu kisah serba sedikit mengenai artis yang baru aku kenal ni. Suara dia memang best lah bagi aku. Sangat sedap dan tersendiri gituh.Lain orang lain pendapat kan?Hehehe.Now , aku macam terlebih suka dengan lagu Keep Breathing sebab muzik dia perlahan ala-ala lagu mayat gituh and tak ada lah kepala aku yang tengah pening ni makin pening kan? Heheh , yelah , aku kan ala-ala jiwang karats gituh.Redha je lah ye kalau aku selalu update about lagu jiwang je.Ekekekek. So aku tutup tirai kisah penyanyi ini dengan lagu dibawah tu ye. Have fun :)







p/s: yes everybody need's LOVE..LOVE..LOVE... ;)



No comments: