Home

Sunday, October 31, 2010

:: Saya Blogger Baru ::


Salam and Hello. Ok , I'm just know about this tentang ruangan khas mencari follower just like ruangan khas menchari chenta gitu , hehhe , from MiszLullaby time ai blogwalking blog dia.Aku pun terus menerjah masuk ke dalam blog Ben Ashaari untuk join jugak la :D Saja-saja nak mencari follower and sahabat di dalam blog aku ni :)

Anyway , aku boleh di kata kan baru lagi dalam dunia blogging. Maybe dalam 2 tahun kalau ikutkan yang betul-betul punya.But blog yang memasuki usia 2 tahun itu terpaksa ditutup atas sebab yang tak dapat diberitahu di sini. Heheh. And then I've created the new ones and here is it , tercipta lah Cherita Emo Temo yang sudah nak masuk 2 bulan. Memang blog yang baru ni memang lagi better than before sebab banyak dapat tunjuk ajar from sifu-sifu dan pakar-pakar dalam hal blogging. Thank You Big Time to them :)

Aku memang menulis sebab it's give me feel happy after then.Sangat puas bila dapat menulis biarpun kadang-kadang nampak merepek tapi tetap bagi aku tersenyum sekejap.Dekat sini memang kebanyakkannya aku menulis hal yang berkaitan dengan diri aku dan sekeliling aku.Sesekali aku selitkan hal-hal lain. Tengok keadaan la :) And maybe my blog is a bit emotion memandangkan aku anggap disini tempat untuk meluahkan perasaan aku. But insyaAllah ia masih terkawal :)

So , daripada sepatah dua kata yang Ben Ashaari suruh tulis dah jadi seperenggan dua perenggan pulak.Heheheh. Jom lah jadi followers dan sahabat saya disini :) Mungkin sometimes kita boleh share pendapat or idea kan? Kepada yang nak tahu more's about me , meh follow me and InsyaAllah I'll follow you back :) Jadi , selamat berkenalan buat semua and untuk para bloggers lain yang teringin untuk join juga , SILA KELIK SINI. TQ buat Ben Ashaari kerana memberi peluang dan ruang untuk kami blogger's yang baru bertapak :D

No comments: