Home

Saturday, October 30, 2010

Bila awan kelabu menghimpit...

credit : google

Salam and Hello. Actually nak tulis pasal lain.But tak apalah , benda tu lain kali boleh tulis.Bukan benda best pun.Tak nak tulis emo-emo even tajuk dah macam feeling sasterawan negara je. Alah, sekali sekala feeling apa salah nya kan?Ok , really need something yang buat me cheer up. Tak kuasa nak menangis , sebab merugikan. Tak mampu nak window shopping sebab kalau dah tak ada duit , buat gaya tak ada duit. Tak yah feeling macam kaya harta melimpah ruah kan? And from now , rasa macam nak tidur , tapi aku langsung tak boleh tidur sebab dah tidur awal gila lepas Maghrib semalam. Bangun-bangun pun dah tengah malam. So , tunggu lepas Subuh lah baru tidur. Hehehe.

And just now , tak tahu nak buat apa. Nak download movie , sumpah aku tak reti. Rumit dan leceh , baik aku tunggu jelah tv tunjuk ulang tanpa henti. -___-' Terasa macam gila-gila buta IT sangat dengan statement itu. Heh. Oh jadi sebab aku ni macam in a blogwalking mood , aku cuma pergi blogwalking je lah. Just now , aku blogwalking blog Inche Hatim yang banyak buat aku gelak ketawa tanpa henti.Ok , tq kepada tuan blog sebab buat ayat yang kelakar dan mampu buat aku lupa pasal sedih yang menghimpit ni jap.Chewah gigih promote blog dia dengan harapan dapat souvenir dari Dublin , erk , jangan charutz mak ye.hahaha

Heh , sumpah tengah rasa down and really need something to cheer up. Tapi tak tahu dah nak buat apa.Tak kan nak menangis lagi kot? *Dush , Dush pipi kiri kanan sebab terlampau emosi. -.-*

No comments: