Home

Saturday, October 2, 2010

Sana Sini Open House?


credit : inche Google.


Salam and Hello. Okeh , hari ini memang sangat lah terasa sunyi dan boring nya. Motif ? Entahlah. Memang setiap hari Sabtu terasa kelainan nya , terasa sangatlah boring. Nak berjalan sana sini pun , aku bukan nya sihat sangat. -__-' Jadi daripada memaksa diri ke apa kan? Better duduk rehat dekat rumah even terasa boring nya tahap muntah hijau gituh. Boleh? Heh. Ye sangat lah tu. And , memandangkan sekarang ni masih lagi musim perayaan. Syawal lagi seminggu je nak habis. Haruslah jemputan rumah terbuka makin banyak.

Aku pun boleh tahan banyak kawan-kawan ajak pergi open house diorang. But masalah nya sekarang. Tak ada transport nak pergi ke rumah diorang. Jauh-jauh pulak tu rumah masing-masing. And one more , aku bukan nya sihat mana nak terjah rumah diorang. Dah banyak kali jadi aku sakit time aku pergi keluar jumpa kawan-kawan aku. -__-' Buat naya orang lain je , kalau tiba-tiba sakit :( Hailah. Sorry ya kepada yang menjemput aku ke rumah terbuka korang , bukan tak nak makan free tapi tu lah keadaan badan aku yang macam tak mengizinkan aku nak berjimba ria dengan korang semua.Tak apalah , insyaAllah , nanti kita jumpa lah dekat mana-mana ye :D

Eh , motif aku macam buat ucapan untuk kawan-kawan aku? Heheheh. So,korang semua buat apa hujung minggu yang sungguh boring ini T_T Ada jemputan open house ke? :P


No comments: