Home

Wednesday, November 3, 2010

Hey , I MISS YOU!

ni cik katak bukan cik kekure. nangis!


Salam and Hello. Tak tahu nak start macam mana. But I’m missing somebody right now. Oh yes. Bukan boyfriend. I ni bukan nya ada orang nak pun yuols. Tunggu je lah 10 tahun lagi. Eh? Motif? Hehe. Rindu ya amat sama inche Kekure. It’s been … jap nak kira berapa hari. Ngahaha. Ok , dah 5 hari berlalu , and I’m damn miss her right now. Kenapakah? Sheeeebab….*buat gaya macam Awisy bila orang tanya kenapa suka ambil Ijah punya barang?* dia selalu buat aku gelak dan ketawa when I’m feel’s nak menangis tahap tak ingat. Dia akan selalu menjadi pendengar yang setia walaupun kadang-kadang dia lambat sangat reply apa yang saya tulis. Erk. Haha. Sumpah , dah 5 hari dia pergi ke Helhinki *gelak guling-guling sambil mengesat air mata kejap* , selama itu lah aku rasa sunyi dan rindu okeh?Ini bukan stetment nak mintak dia belikan aku fridge magnet untuk aku buat koleksi ke hape?Tapi ini adalah kenyataan yang benar ok?

Rindu pulak nak dengar lawak sengal beliau.Rindu pulak nak dengar cerita beliau dan NyauNyau. Hahah.Rindu nak skype dan YM dan beliau and tiba-tiba dia macam tak balas-balas sebab dia dah tertidur. Citt. Rindu nak YM dengan beliau dan tiba-tiba Nyau-Nyau yang ambil alih menulis sampai ai pun tak faham apa Inche Nyau-Nyau cuba nak bagitahu ai *nangis* Ekekeke. Rindu ok? And terasa macam life’s ok je but rindu tu je lah tiba-tiba datang. Mujur jugak kan sempat jumpa dia before ke Helhinki hari tu. Haish. Cepat lah balik ke KL ni wahai Cik Kekure , sudah tak dapat di tanggung rindu ku ini ok? Eceh. Betul lah , hari tu aku cakap dengan dia yang aku akan buat entry pasal dia. Even dia cakap , yuols tulis je lah apa yang patut.Ai redha jah. Siap suruh aku jadi CO-Penulis untuk blog dia lagi. Ekekeek. Motif sangat.Haha. Kalau ai tulis haruslah pitam kawan-kawan yuols tu okeh? Haha. Ok tiba-tiba rindu yuols mengomel yang ai asyik update blog sajork! *nangis*

To me memang terasa kelainan nya sejak beliau ke Helhinki atas urusan kerja beliau itu and aku harap entry kali ini tidak di katakan gedik sebab nak rindu semua kan? Tak mampu nak menulis lagi sebab air mata dah membanjiri laptop ini kerana terkenang kan Cik Kekure yang sibuk bermain salji di Helhinki.Erk , dah keluar ke Salji masalah nya?Eekk.But yeah , I miss you , cik kekure.

4 comments:

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

hehehe !

Ijah EmoTemo said...

*oh lupa cik kekure tu org tau..kang org salah paham nangis!*

Mizz_Ila said...

x rindu kat kak ila ke? tetiba je kennn

Ijah EmoTemo said...

kak ila..ekekeke..rindu jahh semua :) hiks.